processor draait niet en keiharde pieptoon na installeren nieuwe videokaart en voedin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Higuain

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2007
Hallo,
Ik heb het volgende probleem. Ik heb desktop met

2,66 ghz processor duo core
4gb Ram
een p35 moederbord

en heb juist een ati 5850 gekocht en een nieuwe cooler master 520 voeding.

Ik had hiervoor een 350 watt voeding en een geforce 8600 GT.

Nu ik de nieuwe asus videokaart er in heb gedaan + de voeding....geeft mijn computer ineens een onwijze luide pieptoon. Het klinkt niet best en het lijkt erop alsof de fan van de processor niet draait...alleen in het begin heel even. Ik heb me meerdere malen laten informeren, maar het zou het allemaal moeten doen, maar ik krijg niet eens beeld.

Ik heb beide producten gelijk geinstalleerd, terwijl ik dat achteraf apart had moeten doen, Wat kan ik hier eventueel allemaal aan doen???

alvast bedankt,

Higuain

ik heb intussen gemerkt dat de voeding het met mijn oude nvidia 8600 GT gewoon doet...en gewoon goed. Het ligt ook niet aan mijn processor, die gaat namelijk pas draaien als die warm wordt....maar zodra ik mijn nieuwe Asus radeon 5850 van ati erin doe...dan komt een keiharde piep.....

Komt die "keiharde"piep vóór of nádat de POST is geweest(dat zachte piepje dat je krijgt, een paar seconden na het indrukken van de knop)

Doe eens eerst alleen de nieuwe voeding erin (nieuwe kaart eruit laten)
Is die aanhoudende piep er dan nog?

De nieuwe voeding met mijn oude videokaart nvidia 8600 GT doet het prima. Geen enkel probleem. Zodra de Asus Ati 5850 erin gaat, geeft mijn computer geen beeld en hoor ik een aanhoudende piep zonder tussenpozen.

Dan is de kans heel erg groot dat je videokaart kapot is.
Terug naar de winkel ermee(maak gebruik van je garantie);)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan