Gta sa Raar beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickkk666

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
hey, ik heb een poosje geleden windows 7 op mijn computer gezet, maar er later weer windows xp van gemaakt omdat de computer bijna niets meer kon draaien op windows 7 en omdat het veel meer werkgeheugen ineemt. ( Gta stotterde ook niet normaal veel)
maargoed , ik heb dus nu windows xp er weer op, alleen krijg ik een raar beeld.
objecten staan door elkaar en je ziet soms objecten niet eens (zoals een weg)
nu is dat raar want als ik de resolutie verander naar het laagst doet ie precies hetzelfde als op het hoogst.
voordat ik windows 7 had, had ik windows xp en daar draaide die perfect op z'n hoogst.
hoe kan dit ? mis ik een update ofzo van iets ?
de drivers heb ik al geupdate.
ik heb een GeForce 7600 en ik heb op nvidia de 7 series driver update geinstalleerd.
ook directX al.
iemand een idee ?

Ook netjes al je overige drivers geinstalleerd? Te beginnen met je chipset driver en daarna pas de overige zoals videokaart driver?

ja volgens mij wel, alleen weet ik dat niet zeker omdat heel veel van die drivers niet de goede zijn en/of er geen installer bij zit

Hhmm, dan zou ik dat toch maar even nakijken.

Heb je vraagtekens/uitroeptekens in apparaatbeheer? Zo ja, dan zit er toch iets niet goed.

De drivers heb je gewoon van de website van de fabrikant van de pc? (mits het een merk pc is)

Drivers zonder .exe oid kan je installeren doormiddel van het kiezen voor bijwerken stuurprogramma in apparaatbeheer bij het apparaat waar het om gaat. Middels een rechtsklik.

ik heb een NVIDIA GeForce 7600 GS 256 mb grafische kaart.
en een Intel(R) Celeron(R) CPU 2.93 GHz en 1GB werkgeheugen
toch kan ik gta sa niet draaien want ik zie nog steeds allemaal strepen maar de drivers zijn toch echt goed geinstalleerd (door driver genius)

ja alles goed volgens mij, ik kan er wel een fotootje van maken, maar hoe post ik dat ?

ja alles goed volgens mij, ik kan er wel een fotootje van maken, maar hoe post ik dat ?

Onder het bericht typen in dit forum staat Overige Opties. Je kiest Beheer Bijlage
Dan staat er Bestand Uploaden Vanaf je Computer. Als gewoonlijk klik je op bladeren

dan ga je je foto aanklikken ( Max 100kb ) of upload je het naar media fire of iets anders en plak je de link hier ( Beter ) en voila

PS: Ik draai Hier wel Windows 7 met Intel Celeron 550 2GHZ en Mobile Intel Graphics Accelator X3100 Max 358MB Shared Geheugen en 2GB Ram

Laatst bewerkt:
dit topic kan gesloten worden , want ik heb inmiddels andere videokaart gekocht en meer wekgeheugen en het probleem heb ik al lang niet meer

dit topic kan gesloten worden , want ik heb inmiddels andere videokaart gekocht en meer wekgeheugen en het probleem heb ik al lang niet meer

Welke kaart heb je gekocht? Ik had eerst ook 1GB Ram , maar dat maakte niets uit

ik heb op een pc 256mb werkgeheugen maar als ik op het systeem kijk staat er 1gb
volgen mij is er fysiek geheugen en ram geheugen hoger gemaakt bij mij

groetjes

?

Wat bedoel je met deze reactie? Ram en fysiek is namelijk hetzelfde...

En waar reageer je eigenlijk op?

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha Lita , inderdaad.
maar ik heb een Geforce video kaart gekocht 7600 GS
en ik heb nu 1,5 werkgeheugen en had 712 volgens mij.
uiteraard niet alleen voor gta gedaan.
en misschien is het goed gegaan omdat ik de drivers opnieuw heb geinstalleerd ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan