USB op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

iznobest

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2010
Hallo Helpmijers,

Ik heb een tijdje geleden een nieuwe tv gekocht >> lg 32lh2000
Nu zag ik laatst dat er ook een usb-poort in zat.
Ik denk dus leuk zet ik er een paar films op kan ik ze op de tv kijken, maar het werkte niet.
Kan dit op een of andere manier werken en zo nee waarvoor kan ik de usb poort wel gebruiken?

Thx,
Izno

Goedemiddag,

Ik weet niet hoe je ze wilt afspelen waarmee maar hier in de gebruiksaanwijzing wordt het misschien duidelijker.

Bij de handleiding zie je alleen staan wat de tv heeft maar niet hoe je het moet gebruiken.
en aangezien ik geen verstand heb van hoe een usb poort te gebruiken op een tv is dat toch wel iets van handig:o

Hoi,

Vanaf de blz 96 wordt volgens mij toch aardig uitgelegd hoe en wat van de usb ingang.
Heb je de manual al gedownload of is het in het boekje de zelfde volgorde

haha thx voor de tip, ben nogal lui vandaag en slaperig enzo, gister nogal uitgeweest enzo:p

Hoi,

Maakt niet uit daar is het zaterdag voor om lui te zijn maar hoop wel dat het gaat lukken voor je:thumb::thumb::D

Lukt nog steeds niet, maak nieuwe vraag aan. heet: USB op TV werkt niet

Graag hier verder blijven gaan, je andere topic gesloten.

De USB is niet gemaakt om films mee te kijken. Hoogstens foto's weergeven, firmware update.

dus volgens jou ligt het aan de usb-stick?? of de usb-poort? en hoe kun je die firmware update doen?

Laatst bewerkt:
Ik kom even terug op mijn bericht van net. Op pagina 104 van je handleiding staat aangegeven wat je USB ondersteund op jou tv voor film kijken.
Voor de volgende modellen;
FILMLIJST(Alleen bij 32/37/42/47LH49**, 32/37/42/47/55LH50**, 32/37/42/47LH70**,
42/47LH90**, 50/60PS70**, 50/60PS80**, 42/50PQ35**, 42PQ65**, 50PS65**)
U kunt filmbestanden die opgeslagen zijn op een USB opslagtoestel afspelen.
De filmlijst wordt geactiveerd zodra USB gedetecteerd wordt.
Let op de USB stick moet FAT32 geformatteerd zijn volgens de handleiding.

Laatst bewerkt:
Bedankt ga het nu proberen of het daaraan lag... zowiezo vrij dom dat ik die usbstick niet gewoon vanaf begin had geformatteerd:P:o

FAT32 geformatteerd, maar hij werkt nog steeds niet... toevallig een idee op welk ding ik moet kijken...
Bij het overzicht van dingen staat namelijk geen usb maar wel 2x HDMI terwijl die er maar 1 x is

Zoals Modag al aangaf, vanaf pagina 96 gaat het over de USB.

ja maar goed er staat dat er automatisch een venster geopend word en dat gebeurd bij mij dus niet...

De 32lh2000 staat ook niet aangegeven in de citaat die ik geplaatst heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan