laptop valt uit zonder reden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToxicSaw

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2010
He mensen ik wist niet precies waar ik dit moest plaatsen omdat ik ook niet weet waar het probleem aan ligt maar zoals je al kon zien aan de titel valt mijn laptop zonder reden uit ik zit bijvoorbeeld een halfuur op internet en opeens valt hij dan zonder reden uit weet jij de reden en een oplossing stuur plz :)

en hij gaat ook niet weer aan? en de batterij is niet leeg? en wat zijn de specefecaties van de pc besturing systeem processore etc?

Maak de onderkant proper,van de ventilator en blaaspijp naar processor.open maken,uitzuigen.
Daar zal het probleem zitten(oververhitting,met afschakeling) is beveiligt.
Kijk ook in je Bios,naar de Temperaturen.

Maak de onderkant proper,van de ventilator en blaaspijp naar processor.open maken,uitzuigen.
Daar zal het probleem zitten(oververhitting,met afschakeling) is beveiligt.
Kijk ook in je Bios,naar de Temperaturen.

wel voorsichtig zijn met uitzuigen je knt er componenten mee beschadigen als je het met een stofzuiger doet.
en ik weet niet of meneer (of mevrouw) nog wel naar de temperaturen kan kijken

Laatst bewerkt:
hij kan onmiddelijk weer opnieuw opstarten en ik ben geen computergenie ik weet niet hoe hem uit mekaar te halen of waar het stof uit te halen

hij kan onmiddelijk weer opnieuw opstarten en ik ben geen computergenie ik weet niet hoe hem uit mekaar te halen of waar het stof uit te halen

Leg hem onderste boven.
Zie je de lucht inlaat.
die blaast naar je processor. Zet daar de stofzuigermond eens schuin op,en kijk WAT hij er uit zuigt.
Probeer het dan nog eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan