Windows Live Messenger - Webcam/Nickname Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lloydvdw

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Hallo iedereen,

Ik heb thuis een Windows Live Messenger probleempje.
Ik vermoed dat het probleem ontstaan is bij het proberen inschakelen van mijn webcam (PLEOMAX CRYSTAL WEBCAM PWC-7300, waarvan de drivers up to date zijn). Zie er zo uit => http://www.pcsnelservice.nl/pcs/foto/4522/samsung-pleomax-pwc7300b-crystal-web-camera-zwart.jpg

Het is geen probleem om een "videogesprek" te houden met iemand, dat heb ik gisteren nog maar getest, maar telkens als klik op "Mijn Webcam inschakelen" krijg ik een fout en sluit msn zich gewoon af (foutmelding zie attachment). Foutmelding.jpg
Wat hieruit volgt is dat ik (enkel in de chatvensters zelf) geen Nicknames meer kan zien, de nicknames (zowel mezelf als persoon waarmee ik chat) wordt:
'uitgenodigd om 25/03/2010 te starten gea'. Wat ik behoorlijk irritant vind. (attachment) Chatvenster probleem.jpg

Dus ik probeerde gisteren Windows Live te herinstalleren, MAAR, het geraakt nie meer van mijn pc af. Uninstall functie werkt niet. Dus probeerde ik het met youruninstaller2008, zelfde probleem. Ik kan windows Live onmogelijk nog van mijn pc verwijderen...

Kan iemand me hier aub helpen...

PC specs:

Merk: Dell
RAM: 2x2024MB (4GB)
Processor: Intel Core 2 Duo E7500 2x 2.93GHz
HD: 320 GB

Windows Live Version: zie attachment WinLive_Info.jpg

Laatst bewerkt:
niemand? :(
ik wil gewoon graag windows live uninstallen, maar het lukt niet :S

Laatst bewerkt:
Bij Configuratiescherm -> Software moet je Windows Live Essentials deinstalleren, vervolgens kan je via de remove knop de programma's selecteren die je wilt verwijderen.

Bij Configuratiescherm -> Software moet je Windows Live Essentials deinstalleren, vervolgens kan je via de remove knop de programma's selecteren die je wilt verwijderen.

... dat is net hetgene dat niet werkt... hij doet gewoon nix als ik op uninstall klik, er gebeurt nix...:(
can u help me out here?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan