Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De grap is dat zij (Acer) thans toch ruim 33% van de laptopmarkt in Nederland in handen hebben...................... (Mede dankzij hun overname van P & B. Gateway speelt in Nederland -helaas- geen rol -meer-)asus kwaliteit altijd al geweest en staat bekend om zijn goeden moederborden
zij zijn de nummer 1 als het gaat om kwaliteit
acer bah durf het niet eens te zeggen
De grap is dat zij (Acer) thans toch ruim 33% van de laptopmarkt in Nederland in handen hebben...................... (Mede dankzij hun overname van P & B. Gateway speelt in Nederland -helaas- geen rol -meer-)
Wereldwijd 'slechts' 13%, maar stijgende.....................
Ik vermoed dat je mij verwardt met TS. Lees het hele topic nog eens door.....................de reden omdat ze dat hebben is omdat zij hun producten met de meest goedkoop mogenlijke materialen laten maken ze zullen dus 2 goeden dingen zoals processor videokaart er in stoppen en verkopen het
het product gaat bij 23% van de kopers van acer binnen 3 jaar kapot!
dat is VEEL heel erg veel als je het vergelijkt met Asus of Toshiba die maar 15% of 16%
problemen hebben
het precentage verhoogt na tijd
ik raad je aan om bij eenmans zaakjes langs te gaan en te vragen welk merk laptops zij het meest hebben moeten repareren je zult acer horen
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.