Hallo
Hier hebben wij hetzelfde probleem gehad.
Mijn vader 72 jaar oud dacht ik heb mcfee dus automatische downloads + installatie
daarvan en die heeft na de vraag van mcfee om pc opnieuw op te starten zijn
dat gedaan.
Dus niet, pc kon niet meer op internet dus ik heb pc meegenomen en thuis via mijn eigen
pc (ook XP) kopieen gemaakt van svchost.exe kortom alles geprobeerd wat op de website vermeld stond maar zowel met Usb stick of cd kreeg ik de files niet gekopieerd naar de
aangetaste pc.
Uiteindelijk was ik het zo zat en heb systeem recovery gedaan, helaas alles kwijt aan documentatie, foto's etc.die waren ook met geen mogelijkheid te kopieren naar cd of stick.
Vanmorgen heb ik meer als een uur aan de telefoon gehangen met MCfee echter ik kwam niet verder als een bandje met alle medewerkers zijn bezet blijft u aan de lijn.
Uiteindelijk heb ik vanavond een mail gestuurd naar MCfee voor ondersteuning want ik wil
weleens weten hoe het met mijn eigen PC draaiend onder XP moet
Ik had een dag voordat die update kwam automatisch downloaden en installeren verandert
in het mcfee menu naar wel downloaden maar wachten met installeren waarom ik dat
gedaan heb? Ik had een vreemd gevoel.
Nu krijg ik dus continue de vraag van Uw updates zijn gereed wilt U deze installeren
Nu weet ik dat er na die foutieve update andere updates geweest zijn echter ben een
beetje benauwd dat het systeem de eerste update dus de foutieve zal gaan pakken, en dat
is dus ook mijn vraag naar mcfee toe.
Kan ik zonder problemen mijn MCfee weer automatisch laten downloaden (wat die al doet) echter ook installeren?
mvg Marjan
ps ze zeggen dat het alleen de pc's met Windows Xp zijn , maar ik heb ook nog een laptop met Vista en ben toch een beetje huiverig geworden nu.