mcafee herstel lukt niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomt

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
Ook wij zijn getroffen door de mcafee fout. We zijn al sinds donderdag bezig het op te lossen maar het lukt niet!!! We hebben al verschillende oplossingen van mcafee geprobeert: http://service.mcafee.com/faqdocument.aspx?id=TS100969&lang=en_US&prior_tid=2&AnswerID=16777216&turl==http%3A%2F%2Fkb.mcafee.com%2Finfocenter%2Findex%3Fpage%3Dcontent%26id%3DTS100969%26actp%3Dsearch en https://kc.mcafee.com/corporate/index?page=content&id=KB68780. Bij allebei loopt het op niets uit. Bij de eerste herkent hij het commando niet in cmd. bij de tweede hebben we solution 1 geprobeerd, maar de werkt niet.

WAT NU???? WELKE OPLOSSING WERKT WEL. MCAFEE VERWIJDEREN EN OPNIEUW INSTALLEREN?????

Ook wij zijn getroffen door de mcafee fout. We zijn al sinds donderdag bezig het op te lossen maar het lukt niet!!! We hebben al verschillende oplossingen van mcafee geprobeert: http://service.mcafee.com/faqdocument.aspx?id=TS100969&lang=en_US&prior_tid=2&AnswerID=16777216&turl==http%3A%2F%2Fkb.mcafee.com%2Finfocenter%2Findex%3Fpage%3Dcontent%26id%3DTS100969%26actp%3Dsearch en https://kc.mcafee.com/corporate/index?page=content&id=KB68780. Bij allebei loopt het op niets uit. Bij de eerste herkent hij het commando niet in cmd. bij de tweede hebben we solution 1 geprobeerd, maar de werkt niet.

WAT NU???? WELKE OPLOSSING WERKT WEL. MCAFEE VERWIJDEREN EN OPNIEUW INSTALLEREN?????

Je zit dus ook in de reboot loop??

Ik zou hem gewoon verwijderen en zo laten totdat er een nieuwe vertrouw bare update is

1 pc doet het weer met het mcafee herstel bestand. De andere pc niet met exact hetzelfde bestand doet niet. Moet op de pc die het niet doet, mcafee gedeinstalleerd worden en opnieuw geïnstalleerd?? Kan dat in safe mode??

Dat zal niet werken, systeemherstel zal mogelijk iets kunnen herstellen.

mcfee

Hallo

Hier hebben wij hetzelfde probleem gehad.
Mijn vader 72 jaar oud dacht ik heb mcfee dus automatische downloads + installatie
daarvan en die heeft na de vraag van mcfee om pc opnieuw op te starten zijn
dat gedaan.

Dus niet, pc kon niet meer op internet dus ik heb pc meegenomen en thuis via mijn eigen
pc (ook XP) kopieen gemaakt van svchost.exe kortom alles geprobeerd wat op de website vermeld stond maar zowel met Usb stick of cd kreeg ik de files niet gekopieerd naar de
aangetaste pc.
Uiteindelijk was ik het zo zat en heb systeem recovery gedaan, helaas alles kwijt aan documentatie, foto's etc.die waren ook met geen mogelijkheid te kopieren naar cd of stick.

Vanmorgen heb ik meer als een uur aan de telefoon gehangen met MCfee echter ik kwam niet verder als een bandje met alle medewerkers zijn bezet blijft u aan de lijn.
Uiteindelijk heb ik vanavond een mail gestuurd naar MCfee voor ondersteuning want ik wil
weleens weten hoe het met mijn eigen PC draaiend onder XP moet

Ik had een dag voordat die update kwam automatisch downloaden en installeren verandert
in het mcfee menu naar wel downloaden maar wachten met installeren waarom ik dat
gedaan heb? Ik had een vreemd gevoel.

Nu krijg ik dus continue de vraag van Uw updates zijn gereed wilt U deze installeren
Nu weet ik dat er na die foutieve update andere updates geweest zijn echter ben een
beetje benauwd dat het systeem de eerste update dus de foutieve zal gaan pakken, en dat
is dus ook mijn vraag naar mcfee toe.

Kan ik zonder problemen mijn MCfee weer automatisch laten downloaden (wat die al doet) echter ook installeren?

mvg Marjan

ps ze zeggen dat het alleen de pc's met Windows Xp zijn , maar ik heb ook nog een laptop met Vista en ben toch een beetje huiverig geworden nu.

Wat jij beschrijft heb ik exact hetzelfde ondervonden, alles geprobeerd , mcafee is niet te bereiken, alleen bandjes met steeds dezelfde oplossing en ik betaal bovendien 80 cent per minuut om dat allemaal aan te horen,wordt er 2 minuten over gedaan om een website te spellen, schandalig dat mcafee niet te bereiken is , ook de chatmogelijkheid blijft hangen bij hen, wat kun je nu nog doen?
Ik kan ook niets kopieren en plakken, geen internet, geen mcafee picto in de taakbalk, kan geen programma's openen, systeem recovery zonder verlies van bestanden hielp me ook niet aan een oplossing, ik zit gewoon helemaal vast, hoe kan ik een oplossing krijgen? Ik hoef toch windows niet opnieuw te installeren?

Hallo

Hier hebben wij hetzelfde probleem gehad.
Mijn vader 72 jaar oud dacht ik heb mcfee dus automatische downloads + installatie
daarvan en die heeft na de vraag van mcfee om pc opnieuw op te starten zijn
dat gedaan.

Dus niet, pc kon niet meer op internet dus ik heb pc meegenomen en thuis via mijn eigen
pc (ook XP) kopieen gemaakt van svchost.exe kortom alles geprobeerd wat op de website vermeld stond maar zowel met Usb stick of cd kreeg ik de files niet gekopieerd naar de
aangetaste pc.
Uiteindelijk was ik het zo zat en heb systeem recovery gedaan, helaas alles kwijt aan documentatie, foto's etc.die waren ook met geen mogelijkheid te kopieren naar cd of stick.

Vanmorgen heb ik meer als een uur aan de telefoon gehangen met MCfee echter ik kwam niet verder als een bandje met alle medewerkers zijn bezet blijft u aan de lijn.
Uiteindelijk heb ik vanavond een mail gestuurd naar MCfee voor ondersteuning want ik wil
weleens weten hoe het met mijn eigen PC draaiend onder XP moet

Ik had een dag voordat die update kwam automatisch downloaden en installeren verandert
in het mcfee menu naar wel downloaden maar wachten met installeren waarom ik dat
gedaan heb? Ik had een vreemd gevoel.

Nu krijg ik dus continue de vraag van Uw updates zijn gereed wilt U deze installeren
Nu weet ik dat er na die foutieve update andere updates geweest zijn echter ben een
beetje benauwd dat het systeem de eerste update dus de foutieve zal gaan pakken, en dat
is dus ook mijn vraag naar mcfee toe.

Kan ik zonder problemen mijn MCfee weer automatisch laten downloaden (wat die al doet) echter ook installeren?

mvg Marjan

ps ze zeggen dat het alleen de pc's met Windows Xp zijn , maar ik heb ook nog een laptop met Vista en ben toch een beetje huiverig geworden nu.

Laatst bewerkt:
Klopt de chat heb ik ook nog geprobeerd maar helaas.
Ik wacht nu gewoon met het installeren van de updates op mijn eigen pc
en hopelijk krijg ik dus wel antwoord op mijn mail.
Ik heb ook handmatig geprobeerd de laatste update binnen te halen want dat had een
collega geadviseerd, maar die werd geblokkeerd als een niet betrouwbaar bestand.

Voor de zekerheid heb ik alle bestanden die ze adviseerden op een cd rom gebrand
maar hopelijk heb ik ze niet nodig.

Beetje wrang allemaal heb na 15 jaar gebruik van symantec is gekozen voor Mcfee
dit jaar omdat ik Norton een vrij zwaar programma vond, maar goed is niet anders

De PC doet het weer goed dankzij bovenstaande instructies. BEDANKT !!
IEDEREEN BEDANKT !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan