Goedkoop online games kopen !

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluys

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Berichten
936
heb een vraagje
leveren ze in belgie ook en komt het dan goedkoper uit
?
 
goedkopere spellen

krijg je ze echt thuis gestuurd als je hebt betaald of is dit een fake site?
wil het graag zo snel mogelijk weten

alvast bedankt Jeroen
 
Re: goedkopere spellen

Geplaatst door c3826926
krijg je ze echt thuis gestuurd als je hebt betaald of is dit een fake site?
wil het graag zo snel mogelijk weten

alvast bedankt Jeroen

Ik heb time splitters 2 besteld en binnen 1 1/2 week had ik hem in huis. 2 Dagen nadat het geld was overgemaakt
 
Eigenlijk vind ik de prijzen van games achterlijk hoog. Ook bij deze winkel, gewoon overal. 50 euro voor een spel :rolleyes: Dat betaal ik alleen voor toppers, echte toppers. Bv. MGS2. Voor andere games heb ik dat gewoonweg niet over. Mensen die voor de nieuwste Fifa 67.50 neertelen verklaar ik voor gek.
 
Geplaatst door Saviola
Eigenlijk vind ik de prijzen van games achterlijk hoog. Ook bij deze winkel, gewoon overal. 50 euro voor een spel :rolleyes: Dat betaal ik alleen voor toppers, echte toppers. Bv. MGS2. Voor andere games heb ik dat gewoonweg niet over. Mensen die voor de nieuwste Fifa 67.50 neertelen verklaar ik voor gek.

Maar weet je wel hoelang ze er mee bezig zijn ???
Al gouw 2-3 jaar.
Met een hele club mensen.

Fifa is een ander verhaal.
Nieuw logo er op en klaar is kees.

Ik heb net deze bestelt [XBOX] Racing Evoluzione.
46 euro's :thumb:
 
Geplaatst door Saviola
Eigenlijk vind ik de prijzen van games achterlijk hoog. Ook bij deze winkel, gewoon overal. 50 euro voor een spel :rolleyes: Dat betaal ik alleen voor toppers, echte toppers. Bv. MGS2. Voor andere games heb ik dat gewoonweg niet over. Mensen die voor de nieuwste Fifa 67.50 neertelen verklaar ik voor gek.

Games maken kost ook money je bent er al snel 2 jaar mee bezig met een team van 10 man. Dat kost een hoop geld plus de hardware de software de marketing. K' ben gemmideld zo'n 40-50 uur met een spel bezig en reken maar eens uit naar de film gaan is dan een stuk duurder als 1 gampie. De games van nintendo/sony en van de 2e party's van microsoft zijn lang houdbaar. Het is wel raar dat er iederjaar meer games worden verkocht en toch de prijs omhoog gaat.

Nog een tip www.nedgame.nl de oudere spellen zijn daar erg goedkoop.
 
tweedehands

TIP: Koop 2dehandsspellen!
Bijvoorbeeld op eBay of in een Replay winkel (www.replay.nl) Dan heb je niet de nieuwste spellen, maar prijzen zijn maar 25 - 35 euro!!!!
En als je in geldnood zit, vekoop je gewwon zo'n oud spel weer voor 25 eurootjes!
Er is nooit iets mis met een tweedehands spel, de eigenaar heeft het meestal al uitgespeeld.
 
Eigenlijk vind ik de prijzen van games achterlijk hoog. Ook bij deze winkel, gewoon overal. 50 euro voor een spel Dat betaal ik alleen voor toppers, echte toppers. Bv. MGS2. Voor andere games heb ik dat gewoonweg niet over. Mensen die voor de nieuwste Fifa 67.50 neertelen verklaar ik voor gek

helemaal mee eens ik heb hier maar 3 legale spellen liggen de "ECHTE" Toppers zoals Quake3 Halflife JK2
 
Laatst bewerkt:
en niet tuh vergeten Unreal Tournament 2003!!! die MOET ik origineel hebben gewoon :D
 
all4games.nl

www.all4games.nl

deze site levert ook in België.
na mijn weten is deze site de goedkoopste kwa spellen.
in NL is het verzenden gratis en na België een game versturen 2 euro.

misschien hebben jullie hier iets aan
gr
steve
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Topics van 2003 zijn al heel lang niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan