Welke

Status
Niet open voor verdere reacties.

diana1214

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
hallo allemaal ik heb win xp pentium 2 400mhz 192 mb ram geheugen ik wil een andere video kaart kopen ik heb nu een cirrus logic met 4 mb geheugen dus dat is niks ik heb laats al geprobeert om een nieuwe video kaart er in te zetten maar toen lukte het niet. ondertussen heb ik wat extra inter geheugen gekocht en xp er op gezet mischien gaat het nu wel lukken Welke 3D video AGP kaart kan ik het beste kopen? en heb ook niet zo veel extern geheugen weet iemand wat dat mij gaat kosten? Alvast bedank Gr D

video kaart

he hallo zou iemand wat duidelijker willen wezen want weet echt niet welke ik moet kopen??

Aangezien je systeem niet zo snel is, is het overbodig om een dure kaart te kopen en wil je toch een 3d kaart dan kun je het beste kiezen voor een videokaart met een chip van nvidia erop . Er zijn veel fabrikanten die videokaarten hebben met een nvidiachip erop bv asus. Ga naar de winkel en vraag daar naar een geforce 2 videokaart met 32 of 64 mb geheugen die zijn ook niet zo duur.

hier is een voorbeeld van zo'n kaart

Geplaatst door diana1214
Welke 3D video AGP kaart kan ik het beste kopen? en heb ook niet zo veel extern geheugen weet iemand wat dat mij gaat kosten? Alvast bedank Gr D

Wat bedoel je precies met extern geheugen??

ik heb nu een NVIDA RIVA TNTmodel 64 32mb SDR AGP gekocht maar ik zit nu te twijvelen of ik niet een geforce moet aan schaffen met 64mb geheugen ik kan hem nu nog ruilen??

Ga terug met de bon ik denk wel dat ze m ruilen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan