digitale handtekening Hp Scanjet 3400C

Status
Niet open voor verdere reacties.

gbonenberg

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2001
Ik heb onlangs mijn scanner Hp Scanjet 3400C geinstalleerd onder XP. Ik heb de nieuwste drivers van HP gebruikt. De installatie verliep m.i. goed en de scanner werkt correct. Echter bij het starten van de pc komt steeds de melding:

Dit programma werkt de HP-scannersoftware bij. Het is mogelijk dat er straks een bericht verschijnt zoals “Digitale handtekening niet gevonden”. Klik op JA om de bijgewerkte software op de juiste manier te installeren.

Vervolgens kun je op de knop OK drukken. Er gebeurt verder niets, maar het bericht verschijnt de volgende keer bij het starten gewoon weer.

ik heb de software voor een 2e keer geinstalleerd en een andere USB-pooort gebruikt. Dat heeft niet geholpen.

Wie weet hoe ik van deze vervelende melding kan afkomen.

Heb je de nieuwste drivers van de website gedownload? Of "de nieuwste" van CD-ROM gehaalt?

2e verzoek

Is er niemand die een tip heeft om te voorkomen dat het scherm zoals hierboven vermeld, niet meer verschijnt. In een Nieuwsgroep heb ik gezien dat het probleem vaker voorkomt.

digitale handtekening verschijnt niet meer

Ten einde raad heb ik alle software welke betrekking had op de scanner verwijderd, eerst door het verwijderen van de software via het configuratiescherm en daarna heb ik het restant handmatig verwijderd via de Verkenner. Vervolgens heb ik de PC een koude start gegeven en de laatste drivers van Hp (van hun site) geinstalleerd. Ik heb na de installatie even gewacht of er weer een vervolgscherm zou komen met de melding van de digitale handtekening. Na enige tijd verscheen deze uiteindelijk, nu wel met een acceptatie-keuze ja/nee. Ik heb deze bevestigd en vervolgens de pc weer helemaal opnieuw laten starten (dus uit/aan). Nu ben ik van de melding af en de software werkt m.i. probleemloos.
Mijn conclusie is dat bij de vorige installatie de Pc te snel werd onderbroken om vervolgens de scanner aan te kunnen sluiten op de USB poort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan