Resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

familiegennip

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
Als ik op verschillende accounts een andere resolutie instel dan orden alle accounts de zelfde resolutie. is het mogelijk bij verschillende accounts, versachillende resoluties in te stellen.:confused:

In het verleden heeft iemand het al eens eerder gevraagd en toen is gebleken dat het niet mogelijk was

Dat vindt ik dus raar want bij win 98 kon het namelijk wel. Waarom zou microsoft zo'n functie er uit halen?
Maar ja jij heb er verstand niet ik. toch bedankt. :)

Nog ff nagezocht. Het kan idd niet:

Q: How come different users can't have different screen resolutions? I like the multi-user feature, but would like to set different resolutions for each user.
A: Sorry, that's impossible in Windows XP. Each user must have the same resolution, though just about everything else is customizable on a user-by-user basis.

bron

Standaard kan dit inderdaad niet, omdat de beeldscherm eigenschappen voor het hele windows-systeem gelden. wellicht kun je het proberen door verschillende gebruikers aan te maken. Maar je kunt het simpel houden door 'beeldscherm'in je taakbalk te zetten zodat je wanneer je wisselen wilt, dit even snel kunt aanklikken en kunt wijzigen.

Geplaatst door BiGWXXL
Volgens computeridee kan dat wel met dit programmaatje;
http://www.software.bisswanger.de/index.php?seite=easyres
Ik begrijp dat het de resolutie makkelijker laat veranderen, ik heb t zelf niet geprobeerd
BiGWXXL

Maar volgens mij is dit nog niet wat er bedoeld wordt. Je kunt altijd de resolutie veranderen maar de vraag is of elke gebruiker zijn eigen resolutie kan hebben (dus elke keer weer en niet dat de gebruiker de resolutie eerst moet aanpassen)

Geplaatst door m@rio

Maar volgens mij is dit nog niet wat er bedoeld wordt. Je kunt altijd de resolutie veranderen maar de vraag is of elke gebruiker zijn eigen resolutie kan hebben (dus elke keer weer en niet dat de gebruiker de resolutie eerst moet aanpassen)
`

Idd mario dat bedoel ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan