Out of range

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg Wermuth

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hallo, soms zit het mee soms tegen. In mijn geval tegen. Wat is het geval, bovenop mijn problemen betr. adsl krijg ik nu vaak als ik afsluit met grote letters op mijn beelscherm: OUT OF RANGE
FH 53 HZ

FV 327 HZ
Wat betekent dit, achter de 53 HZ en 327 HZ staan nog wat cijfertjes voordat ik het kon opschrijven was de mededeling al weer verdwenen. Wat houdt dit allemaal in .Bedankt voor jullie reactie. Overings ik gebruik W98 se 30gb 256intern intel celeron 1100. Greg

ik vermoed dat je de vernieuwingsfrequentie van je beeldscherm op een hogere waarde hebt staan dan 'ie aankan.

Heb je het vinkje "modi verbergen.... etc." wel aanstaan ? m.a.w., laat het vernieuwingsvenstertje alleen maar DIE waarden zien die jouw monitor ook echt aankan ?

Hallo, bedankt voor het snelle antwoord,maar hohoho.Waar vind ik dat vinkje voor modi verbergen en wat bedoel je met het vernieuwingsvensterje en waar vind ik dat. De instellingen van mijn beeldscherm staan al tijden op 800x600. Heb even in de technische gegevens gekeken van mijn beelscherm en er staat:
vooringestelde modi: bij 800x600 horiz.46.8
vert.75
Volgens mij is ie dan niet goed. Ik heb nog garantie.Is dat iets voor een monteur of mag of kan je dat zelf veranderen en hoe. Bedankt voor een reactie. Greg

rechtsklik op je buroblad en kies voor eigenschappen

dan : instellingen
dan : geavanceerd
dan : beeldscherm

in het nu vertoonde venster staat wat ik bedoelde.
Zet het vinkje eens en kijk wat er aangeboden wordt als vernieuwingsfrequentie.........

Hallo, ben gegaan naar instellingen-geavanceerd-monitior(beeldscherm)
Wat ik dan zie : aangevinkt Plug en play monitor auto detecteren en aangevinkt Monitor opnieuw instellen bij onderbreken/doorgaan. Je kan het dan wijzigen en hij gaat dan na een nieuwere versie zoeken voor app.stuurprog. Maar dit is al de nieuwste versie. Ik kan ook nergens de vernieuwings(verversingsfreq.) vinden.Lekker makkelijk die computers, maar ja ik ben maar een eenvoudige boerel...leek. Nog suggesties. Bedankt Greg

helaas heb ik xp en geen 98. Ik kan dus niet kijken wat er gebeurt. Misschien iemand anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan