Woordenlijst

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lia
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lia

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
Hoi allemaal,
Ik heb een aantal woorden ingevoegd via spellingscontrole. Ze staan dus in de woordenlijst.
Als ik de spelling controleer worden ze echter niet als optie aangeboden. Hoe kan ik dat regelen?
Alvast bedankt!

Heb je soms een vinkje staan bij extra/opties/spelling en grammatica bij de regel "Alleen suggesties uit de hoofdwoordenlijst".

He Wim, ik had op die plek al gekeken naar iets dat ik zou kunnen aan of uitvinken. Maar bij mij staat er niet bij: alleen suggesties uit de hoofdwoordenlijst.
Dus ik heb dat inderdaad niet aangevinkt.
Bij mij staan onder Instellingen 2 mogelijkheden en:
Bij spellingscontrole altijd negeren staan er 4.
De jouwe staat er niet bij dus.

Net als bij Wim staat bij mij ook de regel: alleen suggesties uit de hoofdwoordenlijst. Ik heb office xp; welke office versie heb jij?

grtz

Ik moet helaas nu even van internet af. Ik kom later terug...nog bedankt
Lia

Geplaatst door hendricus
Net als bij Wim staat bij mij ook de regel: alleen suggesties uit de hoofdwoordenlijst. Ik heb office xp; welke office versie heb jij?
Hier staat Office 2000 er op.

Als nou Lia straks ook even aangeeft welke versie zij heeft zijn we wellicht een stukkie verder.
smile.gif

grtz

Ben ik weer...Ik heb Windows 98. Vandaag heb ik toevallig Explorer geupdated.
Ik denk dus niet dat ik Office 2000 heb en ik kan het verdorie ook niet zo snel vinden (ik zocht bij Office:eigenschappen)
Is dat voldoende info?

Open één van de ofiice toepassingen (bijvoorbeeld Word) en klik op Help en vervolgens op info. Daar staat de versie.

Goh dat wist ik niet. Er staat bij Info: Word 2000

Dan moet je toch een scherm hebben zo ongeveer als in de bijlage. Daar zie je dat zinnetje ook staan, toch?

grtz

Bijlagen

• scrsht9.jpg
    scrsht9.jpg
    47,3 KB · Weergaven: 27
Nee dat heb ik helaas niet, hoewel hij misschien ergens anders staat want hij komt me erg bekend voor.
Bij mij staat alleen maar "Spelling' en geen Spelling en Gramatica.
Ik stuur wat mee, hoop dat het lukt
Groetjes

Nog 'ns, Lia!
Btw, Wim jij had toch office 2000. Hoe ziet dat schermpje bij jou er uit?

grtz

Nou dat schiet lekker op. Ik vergeet de bijlage niet maar ik denk dat ie te zwaar is.
Hopelijk komen jullie er toch uit??

Maak je er wel een jpeg van bij het opslaan? Bitmap is te groot...

grtz

Hopelijk is Gif ook goed...nog een keer...

Bijlagen

• naamloos.gif
    naamloos.gif
    11,2 KB · Weergaven: 17
GIF is uitstekend, zoals je zelf ziet. Maar maak jij je screenshot in Outlook Express? Zo ziet die van mij er in OE namelijk ook uit. Waarom maak je geen screenshot in Word?

grtz

Een screenshot in Word maken? Ik beloof je, dat gaat mijn volgende project worden. Tot nu toe heb ik mezelf al weer overtroffen door een bijlage mee te krijgen.
Maar nu zit ik nog wel met die spellingscontrole...
Groetjes

Come again? Wat jij in OE hebt gedaan kun je toch net zo doen in word.
Ga naar Word, klik op extra->opties->spelling en grammatica (of wat jij daar ook hebt staan). Als je dat venster ziet klik je op Alt Printscreen ( Alt even vasthouden)->dan Paint openen en daar klikken op bewerken->plakken. Vervolgens op bestand->opslaan als. Niet vergeten te veranderen van bitmap naar GIF. De rest weet je al!

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan