Win - Gratis host en domein

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kleine opmerking: ik kan nergens terug vinden wat je doet met de inzendingen die het níet worden. Worden deze teruggestuurd? Wiens eigendom wordt de winnende banner?

Ja ook een manier om aan banners te komen natuurlijk als je ze zelf niet kunt maken.

Na het maken van de banner zal deze eventueel gebruikt worden voor minimarkt.nl, echter willen wij géén copyright e.d. in de banner zelf hebben. Eventueel een naam/linkje op de site dat zou geen probleem vormen.

Banner word (indien gekozen) eigendom van Minimarkt.nl, dus ook de BRONbestanden (psd? )

ik kan ze zelf prima maken blaataap, alleen heb ik er 1 geen tijd voor en 2 vind ik dit leuker...

Geplaatst door blaataap
Bij deze benadruk ik mijn vorige post.
Da's erg fijn, zullen we nu maar verder gaan met de topic?
Vergeet niet om de algemene voorwaarden te lezen, alvoor iets in te sturen
Je algemene voorwaarden zijn nergens te vinden. Overigens doe ik niet mee aan je wedstrijd, ik ben niet zo'n ster in bannerontwerpen.

Geplaatst door acid007
ik kan ze zelf prima maken blaataap, alleen heb ik er 1 geen tijd voor en 2 vind ik dit leuker...

Als je er geen tijd voor heb, waarom maak je dan in godsnaam een website?

Geplaatst door blaataap
Als je er geen tijd voor heb, waarom maak je dan in godsnaam een website?
Lees zijn post nu nog eens:
......en 2 vind ik dit leuker
Blaataap: hij vraagt niet om commentaar van jou kant waarom hij zelf geen banner maakt. Hij vraagt enkel aandacht voor zijn wedstrijd.

Geplaatst door headout
Lees zijn post nu nog eens:
Blaataap: hij vraagt niet om commentaar van jou kant waarom hij zelf geen banner maakt. Hij vraagt enkel aandacht voor zijn wedstrijd.

Duh ik had z'n post toch allang gelezen O_o.. maar waarom begin je aan een website als je er geen tijd voor hebt... dan kan je het nog wel zo leuk vinden maar dan kan het geen succes worden.

Ik weet dat hij geen commentaar van mij vraagt maar toch geef ik het. Waarom? Nou omdat ik denk dat áls ik een banner zou maken ik deze een half jaar later op de site terug vind zonder die prijs gewonnen te hebben. Daarom. Aandacht heeft hij van mij gekregen, nu van de anderen nog.

Geplaatst door blaataap

Duh ik had z'n post toch allang gelezen O_o.. maar waarom begin je aan een website als je er geen tijd voor hebt... dan kan je het nog wel zo leuk vinden maar dan kan het geen succes worden.

Ik weet dat hij geen commentaar van mij vraagt maar toch geef ik het. Waarom? Nou omdat ik denk dat áls ik een banner zou maken ik deze een half jaar later op de site terug vind zonder die prijs gewonnen te hebben. Daarom. Aandacht heeft hij van mij gekregen, nu van de anderen nog.
Blijkbaar lees je toch af en toe d helft niet, zie mijn 1e posting in deze topic. En als je zoiets denkt, waarom zeg je dat dan gewoon niet ipv hem op deze manier te becommentariseren?

Overigens, acid007: je hebt nog altijd geen antwoord gegeven op de vraag wat je met de inzendingen doet die het níet worden. Daarnaast zijn je voorwaarden nergens te vinden (of je moet dat net in orde gemaakt hebben). Dit kan namelijk wel mensen weerhouden om mee te doen aan je wedstrijd.

De andere inzendingen (die niet gewonnen hebben) bewaren we, maar worden voorlopig niet gebruikt.

blaataap, geen reactie waard.

Dit is de éérste wedstrijd die minimarkt organiseerd vandaar ook de makkelijke opdracht, even kijken hoe het loopt enzo. De algemene voorwaarden moeten nog geschreven worden dat is idd niet zo slim.

Geplaatst door acid007
De andere inzendingen (die niet gewonnen hebben) bewaren we, maar worden voorlopig niet gebruikt.
<knip>De algemene voorwaarden moeten nog geschreven worden dat is idd niet zo slim.
Dat laatste lijkt me ook niet kloppen, aangezien je wel vermeld dat mensen die meedoen aan de actie de voorwaarden gelezen dienen te hebben.

Bij vergelijkbare acties worden niet gewonen inzendingen retour gezonden, of worden (voorwaarden) ze weggegooid. Wat dat betreft heeft Blaataap wel een punt: je wint niet, maar na x aantal maanden staat jou ontwerp wel als banner op minimarkt. Dat lijkt me ook niet kloppen.

Overigens, het gaat niet echt meer over de wedstrijd op zich deze topic. Ik hoop wel dat je iets aan me adviezen/opmerkingen hebt. Misschien dat je (in overleg met de mods van deze sectie) een nieuwe topic kan openen, als de voorwaarden duidelijk zijn. dat lijkt me wel zo eerlijk naar je toe, want door deze discussie is weinig meer van je oorspronkelijke oproep over gebleven.

Ik snap heus wat jullie bedoelen maar het is op dit moment nog allemaal in de kinderschoenen. Voorwaarde worden geschreven door een andere webmaster en daar moet zeer goed naar gekeken worden.

Op dit moment heb ik het zinnetje weg gehaald, er zijn dus geen voorwaarden. Lijkt me verstandiger. Verwijder deze topic maar gewoon, ik open wel een nieuwe.

In iedergeval bedankt voor je commentaar het helpt altijd. Verbeteringen zijn ooit weg.

Thnx

Kijk eigenlijk ben ik best wel slim... na mijn reacties doet niemand meer mee en nu ga ik mee doen dus ben ik verzekerd van de host en het domein :D

Achteraf is dat helemaal niet slim, want ik ben degene die de banners beoordeelt en mij heb je al aardig zitten afzeiken in dit forum :p

Wie het laatst lacht, lacht het best

Nee alsof ik driedubbel zwakbegaafd ben O_o ik heb m'n tijd wel beter te besteden.

Vind het allemaal maar nix dit onderwerp! er word maar beetje off topic gepraat etc! Kortom het gaat zegmaar niet meer over een website promoten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan