nieuwe pc tje outlook werkt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert N

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Help heb nieuwe computer. Hoe moet ik outlook installeren? Kan post niet binnenhalen. Heb chello kabel abbonement. Haal nu post binnen via chello programma maar niet even snel zoals vroeger met oude pc gewoon outlook aanklikken en binnenhalen die troep...

Msn springt ook hele tijd aan. WIl dat ook stoppen gewoon iedere keer mijn wachtwoord intypen. Gebruik nu windows xp home edition.

Alvast bedankt

Weet je hoe je een account kan toevoegen? Extra, account toevoegen, E-mail, nieuw, E-mail.
Weet je wat je daar moet invullen of loop je ergens anders vast?

wordt gek van outlook

neemt mij naam en paswoord niet. Kan wel zenden maar niet ontvangen?.... snap er niets van.

Re: wordt gek van outlook

Geplaatst door robert N
......snap er niets van.
Probeer eens wat meer info te geven, anders hebben wij daar ook last van.... Gebruik zinnen met meer dan 5 woorden

Heb je de wizard die XP_PC beschreef doorlopen, ofwel alle instellingen voor je mail goed staan in menu Extra -> accounts -> email -> eigenschappen??

Je zegt dat je wel kan zenden maar niet ontvangen. Weet je zeker dat je POP server dan goed is ingesteld van Chello (zoiets als pop3.chello.nl)??

Of heb je misschien een fout gemaakt bij het invoeren van je loginnaam en password in het tabblad servers??

Gebruik je anders een virusscanner om je binnenkomende e-mail te controleren en staan daar de instellingen niet goed??

Je zult toch duidelijker moeten zijn in welke error je krijgt, wat er gebeurt etc etc. Het kan aan zoveel dingen liggen.....

Zal als leek proberen wat duidelijker te zijn:

Kan wel post versturen.
Ontvangen helaas Niet.
Geeft aan:geef uw gebruikersnaam en het wachtwoord voor de volgende server op.
Mail. chello.nl
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Heb avg virusscanner, werkt bij oude pc gewoon prima en gaf totaal geen problemen met binnenhalen van de post.

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR invalid user name or password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Gebruikersnaam en wachtwoord zijn goed ingevuld.
Kan via chello wel mijn emails ophalen. Maar wil dit gewoon via outlook express doen.

Ik vrees dat het aan één van de overige instellingen ligt (als je tenminste zeker weet dat je pop-server goed staat ingesteld en je wachtwoord goed is ingevuld!) Je kan namelijk voor iedere account beveiligingsopties instellen en zo. En die zijn voor iedere provider verschillend en die van Chello ken ik niet.

Ik weet dat het geen pleziertje is bij Chello, maar ik raad je aan al deze instellingen eens door te lopen met de helpdesk daar.

mail bekijken werkt alleen via chello site

mail kan ik alleen bekijken via hun web pagina van Chello. Via outlook express lukt het dus niet om post te bekijken wel te versturen. Wachtwoord en Gebruikersnaam doen het dus wel by chello web pagina...

Heb dezelfde spullen als jij dus het zou bij jou ook zo ingesteld moeten staan, zie de bijlage. Wachtwoord en accountnaam moeten exact kloppen, denk aan hoofd/kleine letters. In jouw boodschap van OE staat per slot: Err-invalid user name or password

Bijlagen

• oe.jpg
    oe.jpg
    36,4 KB · Weergaven: 24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan