vraagt om office 2000 premium????

Status
Niet open voor verdere reacties.

dubber

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
hallo
na installatie van xp vanaf 98 werkt mijn email niet goed meer.
ik kan niets versturen wel ontvangen.
zodra ik outlook aanklik verschijnt er een scherm met :
" een ogenblik geduld windows is bezig met het configureren van office 2000 premium"
daarna meteen :" de functie die u wilt gebruiken staat op een verwisselbare schijf , plaats de schijf in het station en klik op ok.
een dergelijke schijf heb ik niet, en ik heb bij downloads gekeken maar daar staat geen office 2000 bij.
verder heb ik een nieuwe moederboard, proc en werk en nadien door veel problemen met 98 overgestapt op xp pro, verdere internetverbinden werken wel goed en ik heb avg virus scanner erop staan.
wie weet er raad?

Het word denk ik tijd dat je dan office2000 aanschaft want dan kan je hem weer gebruiken onder xp want hij heeft bepaalde bestanden nodig om zich aan te passen .

Als je hetonderdeel outlook van MS Office op je PC hebt staan (waarschijnlijk heb je office 2000), dan hoor je een CD te hebben. Hij heeft blijkbaar iets van die CD nodig en vraagt er om. Heb je een legale versie van Office?

ik heb geen office cd en office staat ook niet op mijn pc, alleen office hulpprogramma oid.
dus ik moet speciaal office aanschaffen om outlook goed te laten werken?
is er niet een of andere programma die ik gewoon kan downloaden?

Outlook maakt deel uit van Office. Hoe is Outlook op je PC gekomen?

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Outlook maakt deel uit van Office. Hoe is Outlook op je PC gekomen?

Groetjes,
Bennie
ik denk dat z'n leverancier dat gedaan heeft? of van een cdrom van vriend / familie oid

inderdaad heb ik even de cd geleend van familie om zo de vele problemen te ontvluchten die ik met 98 had na de installatie van de nieuwe moederboard, proc en werk.
maar outlook moet er dan toch ook op staan?
en zonder problemen te gebruiken zijn?
een kameraad van me heeft trouwens ook xp pro en geen office 2000 en ook geen problemen met oulook,
kan het een andere oorzaak hebben?

Geplaatst door dubber
inderdaad heb ik even de cd geleend van familie om zo de vele problemen te ontvluchten die ik met 98 had na de installatie van de nieuwe moederboard, proc en werk.
maar outlook moet er dan toch ook op staan?
en zonder problemen te gebruiken zijn?
een kameraad van me heeft trouwens ook xp pro en geen office 2000 en ook geen problemen met oulook,
kan het een andere oorzaak hebben?
ik denk dat dat outlook express is...dat zit standaard bij elke windows
outlook (2000 / xp oid) zit bij office...

waarom zit die office dan niet bij de cd van xp?
en kan ik dan geen oudere versie downloaden van outlook?

Geplaatst door dubber
waarom zit die office dan niet bij de cd van xp?
en kan ik dan geen oudere versie downloaden van outlook?
welke outlook wil je? die standaard in windows zit, of outlook 2000 / xp?

welke?
maakt me niets uit als het maar werkt.
ik doe er toch alleen maar zenden en ontvangen mee, ik zou niet weten wat het verschil is tussen de diverse.
het moet natuurlijk wel met xp overweg kunnen.

Geplaatst door dubber
welke?
maakt me niets uit als het maar werkt.
ik doe er toch alleen maar zenden en ontvangen mee, ik zou niet weten wat het verschil is tussen de diverse.
het moet natuurlijk wel met xp overweg kunnen.
outlook express zit denk ik al op je pc...
staat vast wel onder start -> programma's

ja outlook express staat er op en werkt niet goed met bovengenoemd probleem.
even daarboven in de lijst staat microsoft outlook.

Geplaatst door dubber
ja outlook express staat er op en werkt niet goed met bovengenoemd probleem.
even daarboven in de lijst staat microsoft outlook.
uhm...als je outlook express opstart, kan ie nooit om een cd van microsoft office 2000 vragen...
outlook express zit nl bij windows in...en niet bij office

dat doet ie dus wel.
en office staat wel in de software lijst en als ik op herstellen druk krijg ik de foutmelding dat ie "data1.msi" niet kan vinden en word daarna afgebroken.

Beste Dubber,

de mensen hier proberen je te helpen. Ze weten er waarschijnlijk meer vanaf dan jij want jij hebt het probleem. Wil je dat er een oplossing komt moet je duidelijke antwoorden geven en precies doen wat ze zeggen. Ook mag je aannemen dat ze meestal gelijk hebben.

Als jij Outlook EXPRESS start, zal die NIET vragen om een Office CD omdat Outlook (wel van Office) hier los van staat.

Geplaatst door XP_PC
Als jij Outlook EXPRESS start, zal die NIET vragen om een Office CD omdat Outlook (wel van Office) hier los van staat.
he he...eindelijk iemand die me snapt :confused:
en het kan echt no way dat als je outlook express opent, dat ie dan om de cd van office vraagt...

Ja, dat kan wel. Als je de spellingcontrole in OE wilt gebruiken heb je een Office-produkt nodig. Kijk eens in OE of je die spelling helemaal uit kan zetten. (Extra\opties\spelling).

Groetjes,
Bennie

Ja, er is een heeel klein kansje aanwezig. Want spellingscontrole kan ook zonder Office.

Zou dit nou net de uitzondering zijn....

We zullen zien :).

maar als je OE opstart, heb je nog niet direct met die spellingscontrole te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan