Geluidsschema Windows (geluid bij opstarten, nieuwe mail, etc.) werkt niet meer niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

fvds

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Berichten
396
Geluidsschema Windows (geluid bij opstarten, nieuwe mail, etc.) werkt niet meer.
Ik krijg hem ook niet meer aan de praat.

Wie weet raad.

Groet,
Frank
 
Mijn vraagstuk heb ik eerder op 5 april gesteld, maar toen was er niemand die raad wist.

Betreft het geluidsschema van Windows (geluid bij opstarten, nieuwe mail, etc.).
Deze werkt niet meer.
Van alles geprobeerd binnen de functie 'geluidsschema' in het configuratiescherm, maar ik krijg het niet meer aan de praat.

Waar zou dat aan kunnen liggen ?

Groet,
Frank
 
Laatst bewerkt:
Zou het niet zo kunnen zijn dat die geluidsbestanden op de een of andere manier van je pc zijn verwijderd? Ik zou in dit geval gewoon XP over XP heen installeren. Dan krijg je alle instellingen weer terug en blijven alle documenten op de schijf gewoon staan.
 
Hoi Pepermunt,

Bedankt voor je reactie.

De geluidsbestanden staan in de map.
Op het scherm waar je het geluidsschema kunt 'setten'
(via configuratiescherm/ spraak, geluiden etc.),
kan ik de gekozen geluiden ook gewoon aanklikken (en beluisteren).

Herinstallatie XP zou sowieso kunnen helpen, maar soms haal je daar ook wel eens wat mee op de hals.
Omdat het probleem daar net niet groot genoeg voor
is wacht ik daar liever nog mee.

Mocht je nog andere ideen hebben dan houd ik mij aanbevolen.

Groet,
Frank
 
Bij toeval kwam ik er achter dat de standaard windowsgeluiden wél te horen zijn bij de andere gebruikers/ accounts die op dezelfde PC zijn aangemaakt.

Moet dus iets zijn dat in de persoonlijke 'setting' die wordt opgeslagen in de map 'documents en settings'.

Voorlopig kan ik niet vinden wat het verschil veroorzaakt.

Wie weet raad ?

Groet,
Frank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan