internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter w v g
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

w v g

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2003
hallo allemaal even voorstellen ik ben w v g
ik ben graag aan het internetten maar ik heb wel een probleem. veel verstand van een computer heb ik niet daarom leek mij het verstandig lid te worden van helpmij. het volgende probleem heb ik als ik op internet ga is de verbinding geen punt zodra ik ga surfen slaat hij na een paar minuten vast moet dan een paar min wachten voordat hij weer verder gaat . dat gaat zo om de paar min je kunt je voorstellen dat is niet echt prettig
ik werk met windows me,internet explorer 6 sp1 en kabelinternet via wanadoo. kan iemand mij helpen

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi, welkom op helpmij.
Ik heb ze allebei draaien, want wat de een niet vindt, vindt de ander.

Hoi w v g,

Ik zag toevallig het andere "draadje" dat je geopend had.
Als je nog steeds problemen hebt download dan HijackThis. Uitleg en downloadlink vind je hier: http://www.tomcoyote.org/hjt/
Unzip en run het programma, klik dan op Scan > Save log, sla het log op als een .txt bestand en plak en knip het naar je volgende bericht.
Open het volgende bericht door hieronder op de knop "Reageer op bericht" te klikken.

Groetjes,

Pieter

Hoi w v g,

Heb je het wel opgeslagen als een .txt bestand?
Dan kun je het openen in kladblok, kies dan Bewerken > Alles selecteren > Bewerken > Kopiëren > dan rechtsklik je op het antwoordvak van Helpmij (nadat je op "Reageer op bericht" hebt geklikt ) en kiest dan plakken.

Groetjes,

Pieter

Logfile of HijackThis v1.93.0

hallo pieter ik hoop dat dit is wat je bedoeld
w v g

Kan iemand uitleggen waar dit programma ( HijackThis ) precies voor dient ??

Jacco

Hoi Bruce The Boss,

Vind je de uitleg op de site waar ik naar linkte niet duidelijk?
Het programma dient ervoor om te laten zien wat er op je computer allemaal aan de hand is op plaatsen waar spyware zich vaak manifesteert.

Groetjes,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan