tv-outkabel + geluid

• Onderwerp starter Onderwerp starter azer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

azer

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb: windows 98se
tv-kaart
geluidskaart
1 kabeltje: din-stekker-in voor in tv-kaart (6110004600)+
" " -out voor aansluiting
(geluid? Hoe?)
en tulpje in voor tv samen met dinstekker-in
daaraan kabel met tulpje- out en tulpje- in naar
2 scartstekker met 3 tulpaansluitingsmogelijkheden:geel-wit-rood

De aansluiting is te kort: hoe verlengen?
Hoe geluid erbij aansluiten?
Hoe en welke stekkers aansluiten aan pc en tv?
Hoe pc-instelligen opstellen? Thx!!

Je geluid gaat gewoon via je geluidskaart.
Als je deze via de stereo wil laten lopen heb je een kabeltje nodig met aan de ene kant een mini jack(koptelefoon)aansluiting
en aan de andere kant twee tulp stekkers(rood, zwart)

Geel op de scart is voor je beeld.

.pc naar tv

Vele deeloplossingen gevonden. Wie kan het eens van naaldje tot draad uitleggen? PC-aansluitingen, soort pluggen , hoe te verbinden, soorten kabels, tv-aansluiten, instellingen van pc en tv, enz. THX!!!!!!!!!!!!!!

downloads

Wat moet ik juist downloaden om beelden en geluid van pc naar tv over te brengen? Graag met de juiste typeinformatie. Thx!!

Welk type videokaart heb je?
Heb je mijn link wel gelezen?
Downloaden moet je niks maar je moet je pc aansluiten volgens het schema op de site. Als je videokaart niet de aansluitingen heeft die beschreven staan dan vrees ik dat het niet zal gaan. Wat de lengte van de kabels betreft, zelf heb ik een kabel van 15 meter bij de pc boer gehaalt, de prijs weet ik niet meer maar was niet zo hoog.

Groetjes

pc aansluiten volgens schema op de site?(welk schema)
hoe noemt de plug voor het geluid; mag die ook in aansluiting van de koptelefoon?(merk type)
heb nog een plugaansluiting zitten achteraan de pc (middenste blauw)
kan ik ook aansluiten op de miniscartaansluitingen en welke "pinnetjes" kan ik dan gebruiken)
kan ik ook telefoneren over mijn pc (hoe instellen?)win 98se telenet?
videokaart:ATI lt pro agp 2x versie 4.11.2560
thx

Laatst bewerkt:
tv

mag ik een gewone coaxkabel gebruiken om de videokaart van de pc met de tv te verbinden hx

Ik heb op het internet naar jou kaart gezocht maar kan ze niet vinden. Normaal moet je de s-videokabel gebruiken voor het beeld en een kabel met aan een kant een mini jack om in je geluidskaart ( line out ) te steken en de andere kant 2 tulpstekkers ( rood en zwart ) om in je tv of in een scart te steken. Deze uitleg heeft crash je al gegeven. Als je videokaart of je tv deze aansluitingen niet heeft dan vrees ik dat het niet gaat lukken. Een coaxkabel zal niet gaan want je kaart heeft zo geen uitgang.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan