webpagina's afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnieboyke

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Hallo, ik heb een printer hp 3420. Wanneer ik webpagina's wil afdrukken komt de foutmelding " er is een fout opgetreden in het script op deze pagina"
fout: toegang geweigerd. Dan komt de vraag: wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina ?

Ligt dit nu aan mijn printerinstellingen of ligt het aan mijn internet eigenschappen ? Vroeger kon ik deze webpagina's rechtstreeks zonder probleem afdrukken. Nu moet ik deze opslaan in word en dan afdrukken.

heb ik in mijn onwetendheid een kleinigheid veranderd??

Uitprinten in word enzo geeft anders geen problemen.

Dank bij voorbaat.

Groetjes arnieboyke

ik heb precies het zelfde gehad tot vandaag!!
na 1,5 uur van het kastje naar de muur te zijn getuurd is het dan toch gelukt.

je doet het volgende je gaat naar deze computer, dan naar je C: schijf, en dan naar program files,
dan kijk je welke mappen er met een s beginnen zet de namen die beginnen met een s even op een email en stuur deze ff naar me toe d.luttik@planet.nl
dan stuur ik een mail terug met de oplossing

thx voor de link pieter maar werkt dit ook voor windows XP. Enne thuis prutser ik heb dit doorgemaild naar m'n zus en wacht op antwoord. Het is namelijk haar printer die het niet meer doet. Ik zal de naam van deze mappen zo snel mogelijk naar je doorsturen.

alvast bedankt

Geplaatst door thuis prutser
ik heb precies het zelfde gehad tot vandaag!!
na 1,5 uur van het kastje naar de muur te zijn getuurd is het dan toch gelukt.

je doet het volgende je gaat naar deze computer, dan naar je C: schijf, en dan naar program files,
dan kijk je welke mappen er met een s beginnen zet de namen die beginnen met een s even op een email en stuur deze ff naar me toe d.luttik@planet.nl
dan stuur ik een mail terug met de oplossing

Mailtjes sturen?!! ben je mal, gewoon het antwoord op helpmij zetten,daar is deze site namelijk voor bedoeld!

je mag van mij ook de namen van de mappen hier op zetten het maakt mij niet zo veel uit.

Dit zijn de namen van de mappen die beginnen met een S en die zich onder program files bevinden.

NL: - SURFAIRY
- SYMANTEC

Weet niet of je er veel aan hebt ?

Greetz

Arnieboyke

klopt Surfairy moet je open maken en dan moet je uninstal: doen {prullen bak} normaal als je iets verwijdert krijg je sluiten nu krijg je het bericht Dichtmaken klik hier op en het is verwijdert.
PS: wel je Comp: opnieuw opstarten dan werkt het pas .

laat ff weten of het heeft gewerkt.
groeten.

Inderdaad, uninstall gedaan en m'n zus kan weer gewoon uitprinten.

Bij deze hartelijk bedankt. Ik zal dit verder vertellen want bij het zoeken naar een oplossing ben ik nog verschillende personen tegengekomen die met het zelfde probleem zaten en ook geen oplossing vonden.

Greetz Arnieboyke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan