Geen netwerkverbinding meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Josd82

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2003
Ik heb een netwerk met 4 werkstations (windows 98) en een server (windows NT). Alles werkte perfect, we konden allemaal internetten en we hadden natuurlijk een onderling netwerk. Het netwerk is zo ingesteld dat we automatisch een IP adres krijgen.

Nu het probleem, ik heb ineens geen verbinding met het netwerk meer. Ik kan dus ook niet meer internetten.
Via IPConfig zie ik dat ik wel een IP adres krijg, maar wat niet in dezelfde range ligt als de andere computers en als de gateway. En een standaardgateway nummer krijg ik helemaal niet. Terwijl de andere dit wel hebben.

Hoe krijg ik dit opgelost zodat ik weer deel uitmaak van het netwerk ?! (Ik hoop dat het een beetje duidelijk is)

MVG Jos

Dat klopt! Heb je goed gezien!

Ik dacht: zet het maar eens bij netwerkproblemen en leg het eens beter uit! Of mag dat niet??

Is niet toegestaan op helpmij om je vraag meerdere malen te stellen.

Mocht je aanvullingen hebben op je vraag kun je die in je oorspronkelijke vraag zetten. Mocht je achteraf denken dat je vraag verkeerd staat kun je via "attendeer de beheerder" een verzoek indienen om je vraag te laten verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan