Rayman 3 probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

D@NTINEY

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2003
Berichten
17
Beste mensen,

Ik heb pas Rayman 3 gekocht en nou wilde ik hem gaan installeren op mijn computer (Windows XP), maar nou krijg ik al meteen een foutmelding bij cd 1 :

Error 1305.Error reading from file
D:\program files\Ubi Soft\Rayman3\Register\xmltok.dll.
Verify that the file exists and that you can access it

Maar ik heb hem ook op een andere computer geprobeerd (Windows Millenium) en daar installeerde die hem wel en gaf die niet deze foutmelding.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen.

Alvast bedankt,

Greetz D@NTINEY
 
Hallo,
raar probleem. Kan je ook misschien een doel kiezen waar dat bestand zich bevind?
 
Plaats de cd eens in de cd-brander. Grote kans die em nu gewoon volledig pakt.
 
Oei, dat weet ik helaas niet hoe ik dat moet doen, een spel naar mijn hardeschijf kopiëren, maar is er nog geen ander mogelijk of stelt dat niks voor om een spel op je hardeschijf te zetten?
 
Die administrator rechten heb ik nagekeken, maar die zaten goed, en ik heb hem ook al geprobeerd om hem te installeren via de brander, maar dan geeft die ook dezelfde foutmelding aan.
 
Kopieer em dan es naar de harde schijf.

Doe de cd in de cd-speler en zorg dat je alle data ziet wat op de cd staat. Druk nu CTRL+A tegelijk in en alle data wordt geselecteerd. Doe nu CTRL+C.

Ga nu naar een partitie op je schijf, bijv de C:\-partitie en doe daar Bestand-Nieuw-Map en geef die map een naam, bijv Rayman3. Open nu die map, en druk CTRL+V tegelijk in. Nu zal alles van de cd naar die map op de c-schijf worden gekopieerd. Probeer daarna van daaruit nog es de setup te starten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het geprobeerd, dus hij begon alle bestanden te kopiëren naar bijv. mapje rayman3, maar nou gaf die weer een foutmelding en ging dus niet verder met kopiëren.

Foutmelding:

Kan xmltok niet kopiëren. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen.

Dus weer hetzelfde bestand als bij de installatie.
 
Geplaatst door D@NTINEY
Ik heb het geprobeerd, dus hij begon alle bestanden te kopiëren naar bijv. mapje rayman3, maar nou gaf die weer een foutmelding en ging dus niet verder met kopiëren.

Foutmelding:

Kan xmltok niet kopiëren. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen.

Dus weer hetzelfde bestand als bij de installatie.


Unzip het bestandje naar c:\Rayman3. (weet je het nog, die tijdelijke map). Doe nu nog es de setup van daaruit.
 

Bijlagen

  • xmltok.dll.zip
    21,7 KB · Weergaven: 21
Muurhond, loop je nou al m'n info/ideeen te kopieren :evil:?!!! :).
 
Okay :). Ennuh D@NTINEY: lukt het al??? Anders moet je toch maar ff checkke of de cd niet beschadigd is.
 
In een andere pc deed ie et wel zei de topicstarter. Misschien de cdrom-drive vuil? Of is de cd vies?
 
Nope, de cd is schoon en er zitten geen krasjes op, en aan mijn cd-rom speler kan het eigelijk ook niet liggen want ik heb vorige week nog Vietcong geinstalleerd.

Maar ik baal er wel van ik het niet voor elkaar krijg met Rayman, maar ik ga het nog een keer proberen dat van Muurhond.
Ik zeg wel als het gelukt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan