• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ALLE negatieve cijfers in het rood.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bwetpdpa

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
weet er iemand waar je kan instellen dat voor ALLE XLS files negatieve cijfers in rood staan (dus niet enkel voor de current file)?

Ga naar het menu Opmaak\opmaakprofiel. Wijzig daar het standaard opmaakprofiel. Via Getal kan je aangeven dat negatieve cijfers in rood aangegeven moeten worden.

Groetjes,
Bennie

Lukt alleen voor de geopende excel file.

Overigens heb ik een Engelse versie van Excel.

Ik denk dat het niet mogelijk is om dit standaard voor alle files in te stellen.

Groetjes - Marrosi

Denk zelfs, dat het maar per werkblad ingesteld kan worden.

Je moet die instelling opslaan in een sjabloon (sheet.xlt). Dat sjabloon plaats je vervolgens in de map XLStart. Die map vind je onder
Program files\Microsoft office\Office.

Groetjes,
Bennie

Bennie ..... help

Hoi,

Ik weet dat het zou moeten lukken:
negatieve getallen niet met een minnetje aan het begin, maar in rood.
En dat je voor de de alternatieve lokatie voor het opstartbestand een sjabloon in de map XLStart zou moeten plaatsen.
Maaarrr, .... ******* als het niet waar is.
De eerstvolgende keer dat ik Excel start komt ie weer met negatieve getallen in zwart en een minteken ervoor.

Ik gebruik Excel 2000 in de Nederlandse versie .... ????

Tee

Re: Bennie ..... help

Geplaatst door Teun.van.Veelen
Hoi,

Ik weet dat het zou moeten lukken:
negatieve getallen niet met een minnetje aan het begin, maar in rood.
En dat je voor de de alternatieve lokatie voor het opstartbestand een sjabloon in de map XLStart zou moeten plaatsen.
Maaarrr, .... ******* als het niet waar is.
De eerstvolgende keer dat ik Excel start komt ie weer met negatieve getallen in zwart en een minteken ervoor.

Ik gebruik Excel 2000 in de Nederlandse versie .... ????

Tee

Als je een Nederlandse versie hebt, moet je dus niet sheet.xlt gebruiken, maar map.xlt

Groetjes,
Bennie

Thanks ...

Hoi Bennie,

Zo zie je maar. Eigenlijk wel logisch ... die black-outs af en toe.
In ieder geval bedankt.

T.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan