foutmelding bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Ben waarschijnlijk iets te enthousiast geweest met opruimen van bestanden. Wanneer ik mijn PC opstart krijg ik nu de volgende melding:
Kan apparaatbestand niet vinden.Register van Windows of SYSTEM.INI verwijst naar apparaatbestand
maar dit bestaat niet meer.Als u dit bestand opzettelijk hebt verwijderd dient u mogelijk het programma UNINSTALL of setup van de geassocieerde toepassing te gebruiken. Als u de toepassing die met dit apparaatbestand is geassocieerd nog steeds wilt gebruiken dient u deze mogelijk opnieuw te installeren om het ontbrekende bestand te vervangen
C:\PROGRA"1\AVPERS"1\AVGuard.VxD
Ik heb met zoeken gekeken om welk bestand of toepassing dit gaat maar kan het niet vinden
Hoe los ik dit op ?
Ik kan wel de computer verder opstarten maar het is een vervelende onderbreking

Hoi, het lijkt er inderdaad op dat het om een antivirus progje te gaan. Probeer het eens terug te instaleren dan zou het in orde moeten zijn.

Groetjes.

Bleek inderdaad om een antivirus programma te gaan AntiVir\9x Heb het opnieuw geinstalleerd en nu op de juiste wijze verwijderd. Alles is weer in orde, bedankt

besturingssysteem

ook ik zit met dit probleem-hoe kan ik dit weer installeren of van waaruit downloaden mvrgrgila

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan