homepage beoordelen

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk en vooral netjes gemaakt! Ga zo door.

minpuntjes:

- geen toelichting bij de foto's (we willen roddels!)
- de vermelding "under construction" bij favorites is zo matig, wat niet af is, moet je niet online zetten (de meningen verschillen hierover).

Ziet er opzich goed uit, zelfs in resolutie 800x600, das prima gedaan.

Heb alleen nog een minpuntje. Als ik die pagina open krijg ik een melding: Problemen met de webpagina kunnen ervoor zorgen dat de pagina onjuist wordt weergegeven of onjuist werkt............
Regel: 27
Teken: 1
Fout: Object wordt verwacht
URL: http://users.skynet.be/c.huijbregts/info.htm

Weet niet precies wat dit inhoud maar denk dat er in de html code in regel 27 een fout staat lijkt me tenminste

VErder ziet er goed uit

Ziet er wel leuk uit alleen bij de fotos moet je verticaal scrollen dat vind ik iets minder netjes (in 800x600).

Verder denk ik dat je gewoon in je oude vraag verder had moeten gaan, ook al heb je nu wat bijgeplaatst, over een tijdje heb je weer wat bijgeplaatst komt er weer een nieuwe vraag, denk dat de beheerders dat ook wat minder prettig vinden.

MAar verder leuke homepage hoor

Vind het een leuke site, alleen die paarse letters, zijn moeilijk te lezen

Ik vind je site er goed uitzien. :thumb:

Greetzz York

cort,

Houd het aub de volgende keer bij 1 onderwerp! Nieuw onderwerp openen omdat je wat veranderingen hebt gemaakt aan je website is niet nodig en is erg onoverzichtelijk!

Bij voorbaat dank!

[/Einde Offtopic]

ziet er goed uit !!!
Alleen vind ik die vogeltjes een klein beetje irritant, maar hierover zullen de meningen veschillen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan