Brander Stuk?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PROBLEM-MAKER

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2003
HeeY allemaal

Hey allemaal ik heb een mega probleem met mijn brander. Als ik aan 't branden bent dan lijkt het alsof ie aan 't branden is maar ik zie geen Oranje knipperlichtje of zo... 't is een LITEONIT (52x24x52x) En hij brandt ook niet .. Ik kan wel de bestanden/liedjes selecteren en als ik dan begin met branden... (nero express) dan gaat alles mis...(ps Ik heb em pas nieuw uit de Winkel gekocht)

Groetjes mounir

Laatst bewerkt:
Hoi, word je brander door nero herkend? Ga naar recorder>recorder kiezen en daar zou je hem moeten kunnen kiezen.

Groetjes

herkenning

Hey khk464 Thnx 4 je beriggie maar als ik Bij recorder kijk dan staat er IMAGE RECORDER gevonden en geen hele merk... En mijn normale CD-rom drive staat nu op E: .... Dat kan toch niet

Hoi, zijn de ide kabels goed aangesloten? vb:

ide 1 : hd 1 master cdr slave
ide 2 : cdrw master

Groetjes.

p.s. die image recorder is juist hoor er moet alleen je brander nog bijstaan.

perfectooooo

Die Slave en master waren allebei correct aangesloten...

Heb ik geen drivers nodig ofzo....

Alles is goed aangesloten...

Ik heb iets ontdekt....

Wat ik om 15:57 heb ontdekt is het volgende:

Onderaan bij de tijd heb ik een programmatje geinstalleerd samen met nero.

INCD

Nou staat er bij INCD een uitroeptekentje.....

Is daar iets verkeerds mee???

:confused:

Groetjes mounir

Versie

Ik heb trouwens :

Nero Burning Rom
Version 5 , 5 , 9 , 13

Is dat een oude versie???

Is de nero die je gebruikt volledig want het kan zijn dat als die bij een andere brander geleverd is dat de cd van nero alleen drivers voor de vorige cdr heeft. Mischien eens proberen met een trial van nero?

http://www.nero.com/en/index.html#root

Groetjes

Welke?

Welke moet ik dan precies downloaden???

Ken je de link precies geven.....

Thanks a lot...

***THANKS***

Thanks khk464

Jij bent de enige die hier wat voor me kan betekenen...

Sommige weten het wel maar doen alsof ze het niet kunnen....

Slap gedoe...

Werk je zelf ook vaak met Branders?
Zo ja , welke heb je zelf???

:thumb: Baaaay² Mounir

Bezigg....

Ik heb er eentjuh uitgekozen...

Die 2de Amerikaanse download...

Tis nu bij de 30% ....

Als ik klaar ben dan test ik em uit en dan hoor je 't wel...

BaaaaY²

Ik heb niet de indruk dat er anderen zijn die geen moeite doen, maar dat ze ook niet constant vragen oplossen als er al iemand tracht een vraag te beantwoorden. Zelf ben ik met mijn huislijke taken bezig nl. strijken, (boeiend hoor), en daardoor momenteel alleen met helpmij bezig. Op de vraag over de branders, ik heb er zelf al zoveel mee geklooit dat ik al vele problemen heb moeten overwinnen en meestal met de hulp van helpmij. De brander die ik momenteel heb is een gewone msi 40x12x48 en voorlopig de beste die ik al gehad heb.:thumb:

Groetjes

Ik heb een vermoeden van de oorzaak van het probleem alleen dan moet ik eerst even iets weten van je pc:
zit er op jouw moederbord een VIAchip? (heb je een AMD of een Intell processor)

da's niet waar ik aan dacht , maar goed............
(laat de chip maar zitten, die is door je antwoord al niet meer interessant)

Knikker InCd eens van je systeem en probeer dan nog eens te branden...........

en doe nogmaals wat khk adviseert MAAR verwijder EERST Nero volledig van je systeem !

Als je namelijk een Neroversie hebt draaien en je gaat daar de update overheen zetten terwijl die oorspronkelijke versie met een ANDERE recorder is meegeleverd, dan blijft het probleem bestaan!

Je moet op je systeem eerst Nero verwijderen en DAN pas die trial installeren die je gedownload hebt.

Geprobeerd...

Ik heb 't geprobeerd maar hij doet nog steeds alsof ie brandt maar dat doet ie niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan