outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardblijveld

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2003
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje, ik wil een e-mail versturen, via outlook express, naar meerdere personen tegelijkertijd. Nu wil ik NIET dat de ontvangers kunnen zien naar wie het mailtje verstuurd is, dus dat ze NIET alle e-mail adressen kunnen zien. Wie kan mij helpen aan een oplossing?????

Niet doorsturen, maar het bericht kopieeren en in een nieuw bericht plakken, eventuele plaatjes moet je wel eerst even opslaan en opnieuw toevoegen.

Geplaatst door Jabuzero
Niet doorsturen, maar het bericht kopieeren en in een nieuw bericht plakken, eventuele plaatjes moet je wel eerst even opslaan en opnieuw toevoegen.

Dat is heel wat anders met doorsturen als je ze dan naar meerdere stuurt na het plakken en knippen wat jij aangeeft zien ze nog steeds alle mail adressen , volgens mijn moet je ze naar meerdere personen sturen door middel van het invullen van CC: inplaats van Aan :

de email adressen in veld BCC veld zetten

als het BCC veld niet te zien is doe dan dit:
ga eerst naar 'nieuw bericht"
dan naar tabje Beeld, en zet daar een vinkje voor 'alle koppen'

dan zie je het bcc veld hier vul je de emailadressen gescheiden door een kommapunt, in het veld Aan vul je eigen naam in, dan wordt het naar de anderen verstuurd en kunnen ze niet zien naar wie het ist verstuurd.

Geplaatst door roby

Dat is heel wat anders met doorsturen als je ze dan naar meerdere stuurt na het plakken en knippen wat jij aangeeft zien ze nog steeds alle mail adressen , volgens mijn moet je ze naar meerdere personen sturen door middel van het invullen van CC: inplaats van Aan :

CC?? Fout :p
E-mail adressen in de velden "Aan" of "CC" zijn voor iedereen zichtbaar. Niet iedereen stelt het op prijs als zijn emailadres bij onbekende binnenkomt.

adressen in het veld "BCC" blijven wel onzichtbaar van anderen.
BCC staat voor Blind Carbon Copy, geloof ik.....

Had ik toch t goede antwoord.. :-) het betekent inderdaad Blind Carbon Copy

Geplaatst door Rob Valkenburg

CC?? Fout :p
E-mail adressen in de velden "Aan" of "CC" zijn voor iedereen zichtbaar. Niet iedereen stelt het op prijs als zijn emailadres bij onbekende binnenkomt.

adressen in het veld "BCC" blijven wel onzichtbaar van anderen.
BCC staat voor Blind Carbon Copy, geloof ik.....

Leer net zoveel van foute antwoorden als van de goede .

Rob thnx
thumb-up.gif

Geplaatst door tisha
de email adressen in veld BCC veld zetten

als het BCC veld niet te zien is doe dan dit:
ga eerst naar 'nieuw bericht"
dan naar tabje Beeld, en zet daar een vinkje voor 'alle koppen'

dan zie je het bcc veld hier vul je de emailadressen gescheiden door een kommapunt, in het veld Aan vul je eigen naam in, dan wordt het naar de anderen verstuurd en kunnen ze niet zien naar wie het ist verstuurd.

Waarom moet je je eigen adres in het veld "Aan:"??

das gheel goed te doen met Outlook !
je tijpt je mailtje,
en klikt dan op "aan"

dan zie je de vakken aan, CC en BCC

aan betekend normaal voor 1 ontvanger,
CC is voor meerdere ontvangers alleen dan zien ze wel alle adressen aan wie je gestuurd hebt, en

BCC dan stuur je een hele groep zonder dat de ontvangers alle adressen kunnen zien,

dus gewoon een naam aanklikken en dan BCC en zo alle namen van degene die je wil sturen, dan als je klaar ben op OK

en dan versturen van je bericht.

Suc6

Marc474

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan