Keuring website

Status
Niet open voor verdere reacties.

justmehaxe

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
Heyz,

dit is een Website volledig gemaakt in HTML en een stukje Javascript. ik heb hem voor en op mijn stage in elkaar gebouwd.

vertel me wat je er van vind...

HOMEPAGE

greetz,

justmehaxe

Hij zit er wel leuk uit en overzichterlijk. Jammer dat niet alle pagina's klaar zijn 'Under Construction' maar de lay-out ziet er best cool uit

Ik vind zo'n letterslang die achter mijn muis beweegt wel leuk in het begin, maar al heel snel verveelt het.

Op zich wel leuk gedaan, paar omerkingen:

*Je content gedeelte vind ik niet passen bij je menu en header gedeelte. Op de een of andere manier heb ik het idee dat het content gedeelte een reeds bestaande layout is, waar een (nieuw) frame gedeelte omheen gezet is. (ik doel op je "home" gedeelte)
*Rechtermuisknopblokken heb je alleen ingesteld voor je header, rest van de site niet?
*Menu is erg standaard, zijn vrij te verkrijgen images. Misschien zelf iets bedenken? Het menu doet bij mouseover sowieso een beetje raar, zie bijlage.

Bijlagen

• menu.jpg
    menu.jpg
    7,9 KB · Weergaven: 38
Geplaatst door headout
Het menu doet bij mouseover sowieso een beetje raar, zie bijlage.

Als je het venster minimaliseert en daarna weer opent, dan is dat weg...

Hoi ik werk met een resolutie van 1280 x 1024 en dan zijn die achtergronden van die pagina erg verwarrend. Ze worden namelijk steeds herhaald. Dit maakt je site erg druk

knackje

Ik weet dat je er een helboel tijd aan hebt besteed, maar toch een paar puntjes.

- Er zit een hinderlijk vlekje op de mouseover van je buttons.(in het "lampje")

- Als je het plaatje(logo) van de voorpagina in een stylesheet zet en background repeat uitzet is dat wel veel beter.

- Die groene achtergrond kleur op sommige pagina's in combinatie met zwarte tekst is erg moeilijk leesbaar. Tip gebruik een lichtere kleur uit het logo, bv lichtgroen. Zo past het geheel beter bij elkaar

- Dat boxje onderaan voor snelmenu is niet nodig. Past ook niet bij de layout.

- Het gastenboek heeft ook weer een totaal andere kleur. Ik weet dat je bij TBoek je eigen achtergrond kleur etc kunt instellen, zodat het beter bij je site past, of je schrijft je eigen gastenboek ;)

Deze tips zijn opbouwend bedoeld, succes verder.

Bij de poll is de achtergrondkleur wit, dit vind ik niet erg bij de rest van de kleuren passen.

verder zou ik de scrollbar aan de rechterkant maken.

voor de rest ziet het er mooi en overzichtelijk uit, en laad het lekker snel.

bedankt voor alle reacties......

maar ik wil ff terugkomen op die achtergrond, hoe zet ik die in een stylesheet.

en het menu is maar tijdelijk ben zelf met een nieuwe bezig.....:D

greetz,

hey mensen,

ik heb de achtergrond ff aangepast........:D

denk dat het zo wel beter is......ook is er een ander MENU maar die heb ik nog niet geupload. Doek morgen ff....

Greetz,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan