outlook traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

achmea

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
als ik Outlook Express opstart duurt het erg lang voordat ik bij mijn "postbak" ben.

Ik ben recent overgestapt van een inbelverbinding via Planet naar kabelinternet van @Home.
Ik weet niet of dat hierop van invloed is.

Verder heb ik volgens mij alle instellingen goed.
Wat kan een reden zijn voor deze ontstane traagheid?

Je vraag staat in office outlook, maar je hebt het over outlook express. Ik ga uit van het laatste. Heb je toevallig onlangs MSN verwijderd? Want dan wordt outlook express supertraaaaaag.

Als dat zo is is dat ook op te lossen.

[edit] ik zie 3 vragen hogerop dat je inderdaad ook problemen hebt met msn[/edit]

Laatst bewerkt:
Bericht voor Tanja (wat late reactie i.v.m. vakantie)

Ik heb inderdaad een aantal malen MSN verwijderd en weer opgestart.

Kun je mij nader informeren?
Overigens verloopt het nog steeds erg traag
Bij voorbaat dank.

Hier gaf Tanja de oplossing voor een soortgelijk probleem. Mogelijk werkt dit ook voor jou.

Tnx Gezina, die oplossing zou ik ook geven. Is een probleem waar veel mensen mee zitten die (net als ik) niet op MSN willen.

Het is vind ik erg hinderlijk dat MSN opgedrongen wordt in Windows XP

@ Gezina. Als het de oplossing is, is de eer aan Ton (kleinkramer). Daar heb ik hem van ontdekt

Laatst bewerkt:
Da's waar qua Ton (waar issie eigenlijk?) maar het doorgeven van de juiste oplossingen kan ook veel mensen helpen! :thumb: :)

Ik heb de tekst, zoals aangegeven in een tekstdocument gezet.
Alleen is het mij niet precies duidelijk op welke wijze ik dit in het register moet invoeren. Als ik ga naar register importeren, zegt die dat dit geen reg bestand is en derhalve kan ik het niet importeren.
Kun je s.vp. dat nog even duidelijk (voor mij als leek) aangeven?

Dank,

Je hoeft als het goed is alleen op het bestandje wat je gemaakt hebt te dubbelklikken. Als hij vraagt of het in het register aangepast moet worden, dan op "ja" klikken.

Zo zou het moeten werken. Bestand wel als msn.reg opgeslagen toch?

nogmaals Outlook traag

Ik moet jullie toch nog even lastig vallen over bovengenoemd onderwerp.

Ik denk dat ik iets toch niet goed heb gedaan.
Tanja gaf op 28-07/03 aan hoe ik een vetgedrukte tekst moest copieeren in een nieuw document. Vervolgens opslaan als msn.reg en verder de volgende stappen.
Het klinkt misschien wat simpel, maar kun je stap voor stap (van beging tot eind) uitleggen hoe ik e.e.a. moet doen en waar ik het benodigde kan vinden?

mijn dank ik groot.

Kopieer eerst het vetgedrukte (linkermuisknop ingedrukt houden, en dan het vetgedrukte aanklikken, dan rechtsklikken en kopieren aanklikken.)

Dan ga je naar je bureaublad en klik je rechts op een lege plek. Dan klik je nieuw aan, dan tekstdocument. Dubbelklik op dat lege nieuwe document en hij wordt geopend.

Dan klik je weer rechts in dat document en klik je op plakken. Dan verschijnt de tekst die je gekopieerd hebt.

Dan klik je bestand (linksboven) aan en klik je opslaan als aan. Dan geef je zelf de naam msn.reg op.

Dan klik je dubbel op msn.reg en hij vraagt of hij het moet toevoegen aan het register. Daar klik je op ja. Dan start je de pc opnieuw op en het zal nu in werking gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan