Nieuw venster grootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wipneus

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2001
Als ik bijv. op de startpagina ben en ik klik een site aan komt deze niet maximaal in beeld zoals te zien in bijlage.
Ik heb al geprobeerd om hem te vergroten en dan control inhouden en afsluiten maar de volgende keer weer hetzelfde probleem. Ook compleet met control vergroot maar tot nu toe helpt niets.

Bijlagen

Je moet dat venster vergroten dmv slepen en niet de maximaliseer knop te gebruiken.
Dus sleep het venster naar de gewenste grootte en sluit dan Internet Explorer af (je hoeft geen gebruik te maken van de CTRL toets trouwens). De volgende keer dat je een link klikt zal het venster de grootte hebben die je zelf hebt ingesteld.

Verhaaltje van Ton Kleinkramer: "Grijp het balkje bij een hoek vast met de muis, en trek het uit, totdat het geminimalizeerde venstertje het hele scherm vult.

De maximaliseren knop hierbij NIET gebruiken, want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. (DAT is de truuk).

Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken (belangrijk!).
In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen."

Oh, Caspar was eerder, site is traag...:rolleyes:

volgens de bijlage is die al groot (maximaal) en ik sleep hem dan naar de ware grootte maar beiden werken niet op een of andere manier.

Ik heb helaas hetzelfde probleem, nou ja, echt een probleem is het niet.. maar toch wel lastig...

Ook de hierboven genoemde oplossing helpt niet bij mij :-(((

De tip van Kleinkramer wordt voortdurend verkeerd geciteerd. Iedereen dus goed opgelet:D

"Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies "openen in nieuw venster" in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en SLUIT het.
Ga nu terug naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij NIET gebruiken, want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. (DAT is de truuk). Hierna sluit je het venster.
Hierna hoort elk nieuw venster dat je opent écht op de op deze wijze ingestelde grootte te openen".

Groetjes,
Bennie

Dan staat die al precies goed maar het werkt helaas niet

@ Bennie, verkeerd geciteerd? :(

(op de link staan trouwens nog andere oplossingen :))

Laatst bewerkt:
KLEINKRAMER!!!!!!!!!!:D

Start de PC opnieuw op en probeer het opnieuw. Installeer anders:
AutoSizer.

Het is piepklein en nestelt zich in de taakbalk. Heb je nooit meer omkijken naar. Ik vind het een zegen:)

Groetjes,
Bennie

Volgens mij heb ik dit alleen bij de startpagina die opend goed maar klik ik dan in de startpagina op een link krijg je te zien zoals de bijlage. Ik weet niet of andere dat ook alleen bij de startpagina links hebben

Dit kan je op de startpagina zelf instellen:

Kijk in de rubriek "Startpagina Info" naar "help/suggesties"
dan weer in "Help/ik wil geen nieuw venster"
en maak een keuze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan