Wintoets uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiborv

Inventaris
Lid geworden
22 apr 2001
Besturingssysteem
Windows, Linux
Office versie
365
Tijdens het gamen wel eens op de "win-toets" gedrukt met (soms) iiritante gevolgen? Schakel die toets gewoon uit.

Helaas, de link klopt niet meer. Er zijn echter genoeg zoekopties.

Laatst bewerkt:
Hij staat bij me favorieten.

En mischien ook wel handig om heb ook in de sectie tips & handleidingen te plaatsen.

zou je die wintoets niet kunnen verhuizen naar een andere toets?

ik druk er ook regelmatig op
maar ik zit met 2 beeldschermen dus als ik even moet wachten kan ik met een druk op de win toets mooi ff mail checken ofzo
en daarna weer terug naar spel

die toets is idd irriterend in een spel (zeker op internet)
maar als je niet speelt, werkt ie dan nog??

Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan:D

mijn tip: Sloop hem er gewoon af (schroevendraaier eronder en omhoog wippen) :thumb:

Ik gebruik die toets veel.

Wel handig, functie om het alleen te activeren als je in fullscreen games bent :)

thnx! :thumb:

*staat in favorieten*

ik ben ook een verwoede gamer en ik druk daar veel te vaak op met als gevolg dat je weer neergeknald wordt omdat je eerst weer moet zorgen dat je in het spel ben (alt tab)

Wat nou als je proggies als gameminimizer gebruikt? Of Skype.. dan ben je die toets gewoon nodig. Of kun je er ook gewoon 1 uitschakelen?

KaY.NL

Wat nou als je proggies als gameminimizer gebruikt? Of Skype.. dan ben je die toets gewoon nodig. Of kun je er ook gewoon 1 uitschakelen?

ik heb een vraagje aan u ,

hoe kan ik meerdere wintoetsen afsluiten als ik maar een win toets heb

ik heb maar een wintoets en dat is die met dat flagetje er op.

Geweldige tip!

Dat ik dit niet eerder heb geweten zeg, al die ergenis en "deaths"!:evil:

THX:thumb:

welke dan?

Tja, ik surf nu wat rond op helpmij, en dan kom je ergens waar een handige link staat. Wordt tenminste beweerd, zie boven. Maar welke dan, want ik weet niet wat voor programma er wordt bedoeld natuurlijk. Kan dat nog vermeldt worden misschien?:confused:

Re: welke dan?

Geplaatst door Maritmanelleke
Maar welke dan, want ik weet niet wat voor programma er wordt bedoeld natuurlijk. Kan dat nog vermeldt worden misschien?:confused:
Ik ben bang dat de link die Tiborv geplaatst had, door ZDNET een andere link heeft gekregen.
Met andere woorden, de link is niet goed meer.:(

helaas dan

Jammer, want ook hier bij ons is dit een veel voorkomende storing tijdens een leuke game...
Misschien is er iemand die de naam nog weet??? Dan houd ik me aanbevolen.
:)

Ja, dat is wel een programma daarvoor, alleen niet gratis. Die andere was die wel gratis of ook niet? Want je kunt het 7 dagen gratis proberen, de deluxe versie en dan moet je betalen. In de gewone versie kun je alleen de optie kiezen never of always disable...
Heb het nog niet uitgeprobeerd hoor, maar daar ben ik al achter.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan