alerts

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneaky7

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
nog iets vergeten zelf als er geen programma werkzaam is en scroll met muis over files stopt die hier en daar voor enkele seconden met bijgaand dubbel gong geluid ik ben al naar een maand voorheen herstelpunt gegaan en helpt ook niet

wel ik word her en der gestuurd sorry dat ik niet goed weet wat mag en niet mag, maar ondertussen heb ik niets aan het wegverwezen worden.
en nog steeds het probleem ook off line, via geluid opties heb ik de geluiden verwijderd:apparaat is aangesloten en apparaat is niet aangesloten. ergens in de configuratie moet er iets misgelopen zijn. als ik de muis beweeg loopt die enkele seconden vast soms 4 keer op 10 seconden dan weer enkele minuten geen problemen, al of niet met zone alarm in of uitgeschakeld

Je bent nog wel onduidelijk over je problemen. Kan je puntgewijs noemen wat er niet werkt en eventueel wanneer dit gebeurde? Bijvoorbeeld na de installatie van een programma of al direct na de installatie van windows?

aan caveman, Ik heb xp, werkt goed maar ik heb ook de laatste versie van win mediapl ge download, (9)alsook zone alarm geinstaleerd om de vervelende msn messenger sex boodschappen te verhinderen, door welk programma weet ik niet maar ik krijg te pas en te onpas het geluid van apparaat is aan direkt gevolgd apparaat is uit. daarbij ken ik enkele seconden mijn muis niet bewegen. Ik heb geen idee over welk apparaat het gaat. mijn nieuwe lexmark 4 in 1 doet het prima en heb verder geen nieuwe hardware. Nu heb ik het geluid kunnen uitvinken maar de storing blijft. dat de muis hapert. ook off line en soms tot drie keer na elkaar dan weer een tijdje geen^problemen.
nu heb ik dit bericht geplaatst via reageer op dit bericht ik hoop dat ik op de juiste plaats ben, sorry als ik iets verkeerd doe is niet mijn intentie

Op zichzelf vormen Mediaplayer 9 en ZA geen aanleiding tot problemen. Misschien is het een andere software combinatie of een apart probleem pas optrad na de installatie van de nieuwe software.

Download Hijack en plaats je opstartlijst hier.

Kijk daarnaast in Apparaatbeheer en de System Logs voor foutmeldingen via Mijn Computer>rechtsklik>Beheren. Je komt dan in de console.

hallo caveman ik heb je advies opgevolgd en realteck gevonden in mijn computer /beheren/log en apparaatbeheer en ja daar staat met rood kruis over een modem van realteck, en een andere alcatel welke in gebruik is en werkt (zonder rood kruis),hopelijk een probleem minder, hou je op de hoogte en nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan