Echt gratis SMS?

Status
Niet open voor verdere reacties.

atze

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2001
Berichten
279
Kben et zat om overal voor te moeten betalen.WIe weet er een site of een simpel programma waarmee je kan smsen ? (GRATIS) :p
 
Ji jkan gratis smsen maar de ontvanger betaalt, zo werkt dat nou eenmaal, daar zitten de dieven van de KPN achter
 
Hier schijnt het te kunnen naar alle providers in Nederland. http://www.dutchtones.nl/ (rechterkolom bij gratis sms)

Ze hebben een uurlimiet van 250 sms'jes. Ik heb hem net getest, en het limiet is al overschreden. Misschien een paar keer proberen?

Ik wist niet dat de ontvanger moest betalen. Normaal de verzender toch? Zal dan hier ook wel zo bij zijn.
 
Laatst bewerkt:
wacht ff, de ontvanger betaalt???

Dus als iemand mij een sms-je stuurt via internet kan ik daarvoor gaan neerleggen??
En wat als ik hem niet open, moet ik dan nog steeds betalen??
 
Ja wat is dit? Waar staat dat de ontvanger betaald? Bron AUB?
Zal lekker worden...
 
Zo werkt het in ieder geval wel via MSN, daar kun je je 06 nr. opgeven, en dan kunnen anderen SMS'en, door jouw nummer op te geven, geef je jouw telefoon maatschappij toestemming om per ontvagen sms geld te vragen

Ik geloof ooit op zo'n sms site gelezen te hebben dat dat bij hun ook zo werkte, en dat als je niet van plan was te betalen, je je 06 nr kon laten blokkeren
 
Geplaatst door PC-user
Zo werkt het in ieder geval wel via MSN, daar kun je je 06 nr. opgeven, en dan kunnen anderen SMS'en, door jouw nummer op te geven, geef je jouw telefoon maatschappij toestemming om per ontvagen sms geld te vragen

Ik geloof ooit op zo'n sms site gelezen te hebben dat dat bij hun ook zo werkte, en dat als je niet van plan was te betalen, je je 06 nr kon laten blokkeren
bij die gratis sms-sites (bijv hotsms.com) hoeft de ontvanger écht niet te betalen...daar hebben ze van hun sponor(en) xxx-aantal gratis smsjes...en je kunt dan 1 gratis per dag verzenden...óf je kunt er goedkoop smsjes kopen :)
 
Volgens mij is het pertinent onjuist dat je zou moeten betalen voor sms-en die binnenkomen. Alleen wanneer je in het buitenland bent, moet je geloof ik betalen voor het openen ervan.
Als je jezelf zonodig op wilt geven voor allerlei sms-diensten, tja, dan moet je natuurlijk niet zeuren als je achteraf de rekening krijgt gepresenteerd....
Grtz
joep
 
Geplaatst door joepheldoorn
Alleen wanneer je in het buitenland bent, moet je geloof ik betalen voor het openen ervan.
dit is ook zo met het bellen...jij belt tot aan de grens, en de ander betaalt de rest :confused:
 
http://www.smsdiscount.com/en/index.html

Hier kun je je aanmelden, maar je moet wel opwaarderen met 10 euro. Daarna kun je in de lijst kijken wat de prijzen zijn. Een smsje naar een nederlands mobieltje is 1 cent.

Ik sms zo goed als nooit, dus ik weet iet of dat goedkoper is dan die bundels. Maar leek me leuk om te vermelden.

Edit: wat vreemd. Ik kreeg berichtdat aaajeetee had gereageerd op deze vraag. maar aan de datum te zien klopt dat niet. Raar.....
 
Laatst bewerkt:
Gratis sms programma

Ik heb het al eens eerder gepost, met behulp van het programma widgets van yahoo + een extra plugin is het mogelijk om gratis te smsen . De links zijn te vinden op http://gratis-sms.startpleintje.nl
 
Ik heb het verhaal even gelezen, en als 3 mensen JOUW code gebruiken, dan krijg JIJ 1 maand gratis bellen.

Dit bericht lijkt meer op eigenbelang aangezien je jouw eigen code erbij hebt gezet wat helemaal niet mag overigens.

En alleen mensen tussen de 16 en 29 jaar mogen zich aanmelden. Wat een discriminatie. Ik mag me dus niet aanmelden omdat ik in 1968 geboren ben? Wat een kul!!
 
Laatst bewerkt:
Topic is gesloten, gezien de start in 2003 was.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan