installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
hallo als k office xp wil instaleren komt ie niet veder dan het bestand xlmain10.chm eerder instaleerde ik hem vliened maar nu kan ie dat bestand nie meer lezen hoe kan dat

Gebruik eens punten en komma's en lees je tekst eens na voordat je hem plaatst.
Dat leest een stuk prettiger.:thumb:

Is de cd-rom schoon/onbeschadigd?
Heeft het soms te maken met dit probleem?

Laatst bewerkt:
Kopieer de inhoud van de cd eens naar de harde schijf en probeer het dan nog eens.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij trekt zich in ieder geval niets aan van de suggestie om een normaal taalgebruik te hanteren in plaats van chattaal, zoals ook uit de andere threat blijkt.
De vraag is dan natuurlijk wel of hij in staat is om naar constructieve adviezen te luisteren betreffende zijn computersysteem.

Sigma

Bah, hier wordt ik van beide berichten niet goed.
Kunnen jullie niet opnieuw beginnen?
Gadverrepieleke. Even deleten ;-)

ik krijg office nog steeds nie geinstalleerd als ik hem naar me hdd wil kopierren dan zegt ie van ongeldige dos funcktie hoe kan dan waarom kan ik office niet mee instaleren iedere keer komt ie met fout 1305

Ik vind het maar vreemd.
Heb je het ook geprobeerd via de verkenner met opstarten via setup of laad je hem automatisch?
Is het een originele cd? Anders kan het daar wel eens in zitten.

ne het is geen orginele cd maar op mijn eigen pc kan k hem wel gewoon in staleren maar op 2 andre niet waar kan dat aan liggen daar zegt ie iedrekeer van kan bestand niet lezen of loopt gewoon helemaal vast

Geplaatst door kellemen
ne het is geen orginele cd maar op mijn eigen pc kan k hem wel gewoon in staleren maar op 2 andre niet waar kan dat aan liggen daar zegt ie iedrekeer van kan bestand niet lezen of loopt gewoon helemaal vast

Kan een brakke cd rom speler zijn ,
of het kan zijn dat de speler niet goed omgaat met het merk van het cdtje.

Mijn CDRW gaat bv vaag doen zodra ik een nashua cd gebruik.

Ja, dat klopt. Ik heb dat met cd-rw van fuji. Die slippen en vertikken het.
Misschien kun je de cd door iemand laten kopieeren op een ander merk. Altijd de poging waard.

zou het werken op een platinum cd ik heb het al een keer geprobeerd op philips cd dat wou niet hij stata nu op een basf

Er zijn over 'Windows Error 1305' wel wat onderwerpen te vinden. Kun je zelf het beste bekijken in Google.
Zelf had ik gisteren ook zo'n rare melding toen ik Norton probeerde te installeren. Als ik het op C:\ probeerde te installeren kreeg ik een 13-- error. Uiteindelijk pikte Windows het wel toen ik het bij Windows op D:\ zette.
Een beetje schuiven kan misschien ook geen kwaad en maak je temp mappen leeg. Bij mij zag ik ook iets van 'te weinig ruimte'. En dat op een schijf van 80 gb!

Documents and settings
Jouw naam
Local Settings
Temp en Temporary files

En als je toch bezig bent haal dan direct onder jouw naam alle cookies weg uit de map.

Oh sorry, die moet je even zichtbaar maken.
In de verkenner extra/mapopties.
Daar zie je wel iets staan van systeemmappen wel of niet zichtbaar maken of zo. Er zijn nog 2 regels die je kunt aanpassen.

Ik denk trouwens dat je met schijfopruiming hetzelfde doet maar ik zie het liever verdwijnen :)

maar bij idre pc hier in huis komt ie met de instalatie van office met een andre fout of hij loopt vast bij het bestand mcdm.dll ofzo

Heb je wel eens gekeken in je foutenlogboek?
Start/Systeembeheer/Logboeken/toepassingen
Kijk eens wat voor een foutmelding je krijgt. Misschien staat het daar wat duidelijker

daar word ik ook nie ge wijse ik heb gedan wat de office setup[ help zegt maar helpt nix en eerder dee die ced het wel altijd maar hijs nie beschadigd

mcdm.dll ofzo

Over deze dll kan ik niets vinden.
Heb je het goed gespeld?
Als je het precies weet typ je dit in bij Google.
Zo krijg je de dll-site ook. Daar kun je dan de goede driver downloaden.
De meeste dll's zitten windows/system32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan