Mailing via outlook express

• Onderwerp starter Onderwerp starter kayla
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kayla

Verenigingslid
Lid geworden
19 dec 2000
We hebben een klanten/prospect database bestand in access en willen selecties hieruit mailen via outlook express. E-mailadressen etc staan in access, brief staat in word en moet via outlook express verzonden worden. Hoe pak ik dit op de meest economische manier aan??? Wie o wie kan mij hiermee helpen.

Email vanuit access

Ik heb een klein programmaatje in java, waarmee je leest vanuit emailadressen leest vanuit access en waar je body en attachments zelf kan toevoegen via een body.txt en een folder attachments.
Als je wil kun je de code eens bekijken

We hebben een klanten/prospect database bestand in access en willen selecties hieruit mailen via outlook express. E-mailadressen etc staan in access, brief staat in word en moet via outlook express verzonden worden. Hoe pak ik dit op de meest economische manier aan??? Wie o wie kan mij hiermee helpen.

Je zou eerst kunnen beginnen met zoeken op ons forum.
Er zijn al diverse oplossingen voor aanwezig.

Succes
Als het niet lukt om iets te vinden dan horen we dat graag

Wim

Mailen via Outlook

Maar het probleem vanuit outlook blijft dat je bij grote mail-listings blijft stuiten op de limieten van je provider. Bij telenet bijvoorbeeld kun je maar 200 emails sturen elke 5 minuten. Vrij moelijk om dit vlot via outlook te doen als je een adressenbestand hebt van 1000+ adressen.

Na 5 en een half jaar zal het topic niet zo actueel meer zijn.

Reageren op zulke oude topics is niet nodig en daarom gaat dit topic op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan