Webcam messenger 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

lainke

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Hoi iedereen,
Ik heb onlangs Messenger 6.0 geinstalleerd en een webcam "Creative", nu zie ik bij een test wel het beeld van mijn webcam op mijn pc, maar indien ik op msn ga en mijn webcam wil starten blijft die een zwart beeld geven en ziet de andere persoon mij dus niet, alles is goed geinstalleerd, heb geen router en geen firewall aanstaan, wat zou het probleem kunnen zijn?
Hartelijk dan

Heb je bij msn 6.0 wel de wizard beeld en geluid instellingen gedaan?

Heb ik inderdaad gedaan, maar het wil nog niet werken, mijn micro doet het wel, en bij webcam control zie ik me ook, maar niet op msn

hoi lainke,

misschien heb je hier wat aan.

Een webcam gebruikenJe kunt de webcam-functie misschien niet gebruiken als je MSN Messenger gebruikt op een ander besturingssysteem van Microsoft dan Windows XP. In eerdere besturingssystemen kun je niet opgeven welk videoapparaat je wilt gebruiken. Als het systeem een ander videoapparaat detecteert voordat het de webcamera detecteert, werkt de webcam-functie wellicht niet

groetjes minet

hoi lainke,

misschien heb je hier wat aan.

Een webcam gebruikenJe kunt de webcam-functie misschien niet gebruiken als je MSN Messenger gebruikt op een ander besturingssysteem van Microsoft dan Windows XP. In eerdere besturingssystemen kun je niet opgeven welk videoapparaat je wilt gebruiken. Als het systeem een ander videoapparaat detecteert voordat het de webcamera detecteert, werkt de webcam-functie wellicht niet

groetjes minet

Aan dit beichtje kan ik moeilijk aan uit, zal mijn webcam dan nooit met deze msn werken?

Zat ff te brainstormen. Bij msn 6.0 is het de bedoeling dat je allebei webcam aanklikt. Dus niet alleen jij maar ook de andere en andersom natuurlijk. :d

owh en wat Minet bedoeld is dat als je geen windows xp hebt dat dan waarnschijnlijk je webcam het er niet op doet. Oftewel het werkt alleen als je windows xp hebt.

Ik bezit windows xp pro, maar zal de vorige aanpak eens proberen

Msn heb ik al 3 keer geinstalleerd, net zoals mijn drivers van mijn webcam, maar niks hé

Vraagje: Bij het tabblad optie's staat daar bij jou mijn webcammogelijkheden delen met andere wel aangevinkt?

dat staat aangevinkt ja, en bij webcontrol zie ik thans mijn beeld hé, raar !!

Zeker raar. En als je die wizard draait kan je daar dan je beeld ook zien?

nee, in de wizard van msn geeft die niks van beeld, vraagt er ook niet achter, wel geluid testen !

Dan ligt het daar aan. Hij herkent je webcam dus niet. Normaal gesproken als je die wizard draait dan moet je ook de beeld wizard krijgen en niet alleen het geluid. Heb je de orginele msn 4.7 nog? Probeer daar eens die wizard en kijk of die hem wel herkent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan