Nightshade
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jan 2002
Ik heb IE 6.0 en update windows XP elke keer als er een is. Ik heb Zonelab Firewall en een virusscanner. Ik heb pas nog met spybot gescant en niks gevonden.
Het probleem is dat IE veel sites niet opent. Veel links naar sites doen het niet. Dan krijg ik tijdens het openen een wit scherm in IE en blijft ie daarop staan en doet niks meer. Er staat gewoon gereed onderaan.
Ik heb dit al eens eerder hier gepost en uiteindelijk hielp niks....
Daarom probeer ik het nog maar een keer.
Ik heb trouwens Mozilla Firebird gedownload en daar doet alles het gewoon.
Voorbeelden van sites die het niet doen:
-M'n hotmail account (E-mail)
-Google opent ie wel maar als ik zoek doet ie helemaal niks.
-Altavista, yahoo, lycos (Zelfde als Google)
Terwijl de Ilse.nl zoekmachine het wel doet!
-Heel websites die ik open door op een link te drukken (Niet allemaal)
-Een aantal forums (Zoals het Fok! forum, is volgens mij een vbulletin of phpBB forum)
Dit forum en scholieren.com en andere fora doen het wel. Ook vbulletin fora en phpBB....
-en sommige andere sites
80% doet het gewoon normaal maar ik zit vooral met zoekmachines en m'n hotmail.
Op de browser Mozilla doet alles het maar ik liever IE want dat werkt veel lekkerder.
Het raarste is is dat het op m'n vader z'n desktop deze PC het wel doet!
Ik heb al tijdelijke bestanden en cookies gewist. Ik weet het niet meer....iemand nog ideeen? Ik kan Hijack hier zetten maar denk niet het nuttig is....of wel?
Het probleem is dat IE veel sites niet opent. Veel links naar sites doen het niet. Dan krijg ik tijdens het openen een wit scherm in IE en blijft ie daarop staan en doet niks meer. Er staat gewoon gereed onderaan.
Ik heb dit al eens eerder hier gepost en uiteindelijk hielp niks....
Daarom probeer ik het nog maar een keer.
Ik heb trouwens Mozilla Firebird gedownload en daar doet alles het gewoon.
Voorbeelden van sites die het niet doen:
-M'n hotmail account (E-mail)
-Google opent ie wel maar als ik zoek doet ie helemaal niks.
-Altavista, yahoo, lycos (Zelfde als Google)
Terwijl de Ilse.nl zoekmachine het wel doet!
-Heel websites die ik open door op een link te drukken (Niet allemaal)
-Een aantal forums (Zoals het Fok! forum, is volgens mij een vbulletin of phpBB forum)
Dit forum en scholieren.com en andere fora doen het wel. Ook vbulletin fora en phpBB....
-en sommige andere sites
80% doet het gewoon normaal maar ik zit vooral met zoekmachines en m'n hotmail.
Op de browser Mozilla doet alles het maar ik liever IE want dat werkt veel lekkerder.
Het raarste is is dat het op m'n vader z'n desktop deze PC het wel doet!
Ik heb al tijdelijke bestanden en cookies gewist. Ik weet het niet meer....iemand nog ideeen? Ik kan Hijack hier zetten maar denk niet het nuttig is....of wel?