Bye Bye Symantec

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jozo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozo

Meubilair
Lid geworden
30 okt 2002
Ik haalde donderdag nacht even een update (virus defs) op en ja hoor heel m'n computer weer eens vast :evil: , kon niets meer doen ook in veilige modus kon ik er weinig mee doen, systeemherstel loste het probleem ook niet op.
Dus voor de zoveelste maal alles van symantec van de computer gehaald:confused: , via software verwijderen lukte natuurlijk weer eens niet dus alles handmatig, mappen in programfiles verwijderen, rnav, rnis, jv16 powertools (ik word er al handig in na 5 jaar norton) en de computer loopt weer als een trein.
Nu Kaspersky antivirus en Kerio firewall geinstalleerd en alles is een stuk sneller dan dat ik gewend ben.

Conclusie: nooit meer iets van de register vervuiler Symantec op mijn conputer. :D

Oh ja en Kaspersky vond ook nog gelijk twee trojans.

Laatst bewerkt:
Ik heb juist weer veel ellende met Kaspersky gehad.
En gebruik nu Panda antivirus, bevalt mij juist weer heel goed.

Groeten Oossie

Tja jaren geleden dezelfde ervaringen gehad met McAffee als jij nu met Norton.
Ben toen overgestapt op .....juist Norton... en sindsdien geen problemen meer.
Ik begrijp je boosheid want het is idd erg irritant steeds dat vastlopen en opnieuw installeren.
Toch vraag ik mij af of het bij mij aan McAffee lag en of het echt bij jou aan Norton lag.
Maar wat de oorzaak dan wel is, joost mag het weten!

Succes met Kaspersky :thumb:

Geplaatst door oossie
Ik heb juist weer veel ellende met Kaspersky gehad.
En gebruik nu Panda antivirus, bevalt mij juist weer heel goed.

Groeten Oossie

Mocht ik er problemen mee krijgen kan ik ook Panda proberen, maar nooit meer Norton.

Het is in mijn ogen bepaalde combinaties van hardware waardoor software niet normaal kan functioneren, maar dit geheel terzijde. Maar dat is hetgeen wat joost mij vertelde.

Groeten Oossie

Ik had Joost ook nog gebeld maar ik kreeg zijn voicemail :)
Maar het is toch niet normaal hoeveel moeite het kost om die Symantec rommel uit je systeem te krijgen, na dat ik alles eruit had ben ik nog een klein uurtje bezig geweest om weer een normale prullenbak te krijgen, aparte map in programfiles voor liveupdate en ga zo maar door.

Norton Firewall = 16 MB
Kerio = 2 MB
Zonealarm pro = 3.8 MB

Norton antivirus = 45 MB
Kaspersky = 13.5 MB

En wat doet Norton dan met al die MB's extra naast mijn systeem in de war brengen ???

Met kerio diverse firewall tests gedaan en alles is potdicht.
En Kerio is nog gratis ook!!!

Laatst bewerkt:
Net om te proberen Kaspersky verwijderd via software,opnieuw opgestart, map in programfiles en map in programfiles/commonfiles verwijderd, gezocht met JV16Powertools registervinder 36 gevonden items verwijderd, opnieuw opgestart, Kaspersky opnieuw geinstalleerd updates binnen gehaald instellingen naar mijn wensen gezet, en dat alles in 15 minuten.
:thumb: :thumb: :thumb:

Probeer dat maar eens met Norton :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan