mijn pc sluit telkens games af..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tweakzone

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2003
Hallo allemaal dit is me eerste post op jullie forum.

maar ik heb dus een probleem: me pc sluit telkens games af dat doet ie bij alle games.

hier heb ik de exacte foutmelding :

Technical difficulties
You have encountered a serious error can be caused by many things including viruses,overheated hardware and hardware tht does not meet the minimum specifications for the game.

me pc word niet warm als ik een game speel word ie maximaal 47graden.
(me 3dkaart is overgeklokt maar daar ligt het niet aan want voordat ik hem over had geklokt deed ie dit ookal)

check me specificatie's :

http://www.tweakzone.nl/specs/152
ik werd gestuurd van tweakzone naar jullie forum ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!!

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Zet je kast eens open als je een game aan het doen bent.
Als je dan gewoon door kan spelen weet je dat het een temperatuur probleem is.
Het kan een te hoge temp van je videokaart zijn.
Andere drivers voor je videokaart al geprobeerd?

Bij welke temperatuur wordt de pc door het Bios uitgeschakeld?

die dingen werken helaas niet....
ik heb het al geprobeerd met een ventilator maar dat help ook niet.(':evil:')

ik gebruik Direct x 9.0
en ik heb al de aller nieuwste drivers geinstalleerd.
van windows xp prof en van al me hardware.

en me pc gaat alleen terug naar windows.
hij schakelt niet het systeem uit.

(het is niet het virus Ms blaster 32)
want ik heb het gecheckt met norton anti virus 2003.

(ik heb dat virus al een keer gehad)
ik weet alleen niet zo goed waar ik betere drivers kan krijgen voor me 3dkaart ik ga altijd naar guru3D.

Laatst bewerkt:
Installeer deze videokaart-driver es:
http://download.nvidia.com/Windows/45.23/45.23_win2kxp_english_whql.exe

Het is van belang dat je eerlijk antwoord geeft op de vragen/adviezen die wordt gesteld, anders is het voor ons onmogelijk om verder te helpen.

En waarmee controlleer je de temperatuur? En noem es een spel die terug gaat naar het bureaublad.

Heb je Windows ook al volledig up-to-date? Dus ServicePack+alle andere, daarna uitgebrachte patches/fixes?

Geplaatst door Tweakzone
ik ga niet liegen over me problemen he!
maar die driver heb ik geinstalleerd en ik krijg nu nog een foutmelding erbij.....

Dit had tweakzone in een nieuw topic geschreven;)

laat die foutmelding maar zitten want ik heb net een nieuwe die driver erop gezet.
van die ene link die je al gepost had.

volgens mij is direct x de boos doener weet iemand hoe ik direct x eraf krijg? directx buster werkt niet omdat ik niet in safe mode kan komen.

(me 3dkaart is overgeklokt maar daar ligt het niet aan want voordat ik hem over had geklokt deed ie dit ookal)

Overklokken terwijl je kaart op zijn standaard waardes al fouten geeft, is helemaal niet goed.

me 3dkaart geeft geen problemen het is de software die problemen geeft.

Geplaatst door Tweakzone
me 3dkaart geeft geen problemen het is de software die problemen geeft.

Bij een ander werkt et meestal perfect. Zit er wel een cooler op je videokaart? Heb je Windows ook al volledig up-to-date? Dus ServicePack+alle andere, daarna uitgebrachte patches/fixes?

Ik denk dat et niet aan de software ligt, maar toch meer richting de hardware-kant.

ik krijg boot device's als ik op F8 druk ipv het opstart
menu waar veilige modes tussen staat.

Vreemd, heb je een merk pc? Dell of compac of packerd bell of zo? Daar moet je misschien een andere F toets gebruiken. (Ik zou zeggen, probeer ze eens)

Heb je ooit wel in de Veilige Modus kunnen komen sinds je die pc hebt?

ja gewoon door op F8 t edrukken maar nu ik er pas een nieuwe hardeschijf bij heb gedaan krijg ik alleen boot device's als ik op F8 druk.
(tis een maxtor 120GB 8mb cache Ata 133)

Ikke niet. Sorry:( :o Maar er kunnen nog veel meer mensen langslopen, dus niet de hoop opgeven:)

hmm in ieder geval bedankt voor de reactie's maar ik heb het al getest met verschillende virus scanners, en er word geen virus gevonden.(':mad:')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan