medal of honor allied assault

Status
Niet open voor verdere reacties.

Géraar

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2003
Als ik op het internet wil spelen dan gaat het niet.
Als ik doe join game dan staa er launche gamespay of connct to ip maar van mijn vriend staat er daar nog boven iet van internet browse en hij kan wel op het internet spelen waarom ik dan niet????

Weet iemand daar de oplossing voor?

Alvast bedankt

Jij moet heel dringend een update halen bij EA, ik geloof dat MoHAA al bij versie 2.11 zit ofzo, en wat jij daar zegt, dat was in versie 1.0

Effe denken.....
http://mohaa.ea.com

groeten, Pim

Die site dat je hebt gegeven ik vind dat nergen die update wil je AUB de site geven als ik erop kom dat ik direct kan beginnen met downloaden.

En nog iets door die updates ga ik dan toch niet mijn saved games kwijtraken?

Maar van mij is het geen demo het is het echte spel en waar moet ik da die patch plaatsen?

uhm...je kijkt verkeerd hoor.... scroll maar eens een beetje naar onder, daar kun je patch 1.11 (NIET DIE DEMO PATCH) in verschillende talen downloaden, ik denk dat jij dutch of UK&US mot hebben....greetz

patch 1.11 is 15.4 MB.......

Roelzodra je die patch binnenhebt, gewoon openen en de rest gaat vanzelf

Laatst bewerkt:
Maar van mij is het een engels spel en waar moet ik die patch dan naar instaleren?

Door die patch te instaleren gaat mijn spel nu niet meer ik ak het wel nog opstarten maar ik kan mij saved game's niet meer laden en ik kan zelf geen nieuw spel beginnen dan staat er steed er is een fout opgetreden.

Wat moet ik nu doen? Ik heb de cd niet meer!!!!!

Als ik bij het spel medal of honor allied assault online wil spelen tegen andere dan gaat dat niet bij mij.
Want er staat een pictogram tekort er moet een pictogram staan internet games maar zoals ik als zei dat staat er niet.
Maar bij mijn vriend staat dat wel en hij kan dus oline spelen.
Nu de vorige keer dat ik dit vroeg hebben hebben ze een update gegeven ik heb dat geinstaleerd, maar dan bleek dat ik wel het pictogram had dus met andere woorden dat ik online kon spelen.
Maar door een of andere reden was het niet de goede update of het lag aan iets anders maar ik kon niets meer laden.

Weet iemand wat hiervoor de oplossing?
Of de goeie update?

Alvast bedankt.

En het is een legale versie!!!!!!!

En mijn vriend kan het wel online spelen!!!

Geplaatst door Géraar
Als ik bij het spel medal of honor allied assault online wil spelen tegen andere dan gaat dat niet bij mij.
Want er staat een pictogram tekort er moet een pictogram staan internet games maar zoals ik als zei dat staat er niet.
Maar bij mijn vriend staat dat wel en hij kan dus oline spelen.
Nu de vorige keer dat ik dit vroeg hebben hebben ze een update gegeven ik heb dat geinstaleerd, maar dan bleek dat ik wel het pictogram had dus met andere woorden dat ik online kon spelen.
Maar door een of andere reden was het niet de goede update of het lag aan iets anders maar ik kon niets meer laden.

Weet iemand wat hiervoor de oplossing?
Of de goeie update?

Alvast bedankt.

En het is een legale versie!!!!!!!

En mijn vriend kan het wel online spelen!!!

Ehmmz, waarom vraag je het nu weer opnieuw? :rolleyes:

Omdar ik een oplossing wil ik wil online kunnen spelen.
De vorige keer gign mijn spel niet meer door die update mmaar het pictogram voor online stond er dan wel.
Dus het moet de goede update zijn den ik.

Geplaatst door Géraar
Omdar ik een oplossing wil ik wil online kunnen spelen.
De vorige keer gign mijn spel niet meer door die update mmaar het pictogram voor online stond er dan wel.
Dus het moet de goede update zijn den ik.

Moet je natuurlijk wel het originele spel hebben en geen kopie. Met een kopie kan je vaak niet online.

Ik zeg het toch de vorige keer kon ik dat ook niet toen heeft er iemand een update voor het spel gegeven en dan kon ik wel online spelen .
Maar het probleem was dan door een of andere reden dat die update niet goed was of nit de juiste kon ik niet meer laden!!!

En en nog iets mijn vriend heeft ook een copie en die kan wel online spelen.

This wel legaal we lenen dat gewoon uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan