outlook wil geen mail meer binnen halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

berryherry

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
krijg deze melding als ik mail op wil halen:

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

via webmail lukt het wel.

helpmij!

gr. berry

Dit heb ik ook al een hele tijd. :(
Als ik ( zeg maar iets) 10 keer op verzenden klik lukt het maar 1 keer.
Ik denk dat de server dan eruitligt.

Geplaatst door topmas38
hebben jullie allebij Chello dan?
Ikke niet. Ik heb @ home.
Maar ik krijg dezelfde melding als berryherry. Alleen dan staat er home in plaats van chello.

heb chello gebeld en die zeggen dat het aan outlook ligd...............

heb het idee dat ik afgewimpeld werd

Ik zou zeggen... bewijs het tegendeel door ff Pegasus Mail te installeren en daar (waarschijnlijk) te zien dat het niet aan outlook ligt.

Ik bedoel de e-mail client Pegasus instaleren. Dat programma is simpel en klein dus makkelijk te downen. zie DIT.
<hr>Topmas

P.S. Ik ben ff naar hockey zo weer trg

Is het Outlook "express" of Outlook???
Outlook kan je namelijk makkelijker opnieuw instaleren. Outlook Express word moeilijker.

Laatst bewerkt:
Berry,

Heb je de server gegevens wel goed ingevuld ??

Zie namelijk bij je account als bij de server 'mail.chello.nl' staan.
Volgens mij moet er ook iets van smtp.chello.nl staan ingesteld ?? Ik weet niet of dit bij chello of @home anders is maar bij planet moet ik de SMTP en de POP3 allebei anders benamen en niet dezelfde server naam
Kijk eens of je wel de goede server gegevens hebt ingevuld....

Remy

Geplaatst door dude90
Als ik ( zeg maar iets) 10 keer op verzenden klik lukt het maar 1 keer.
Als het b.v. 1 keer in 10 keer proberen wel lukt, lijkt me dat sterk. Maar aangezien alleen dude90 dit alleen zegt. :confused: Ik hoop dat je Outlook gebruikt omdat dit makkelijker opnieuw te instaleren is... Zeg maar ff

Dat word al minder... hier weet ik het niet verder. De enige mogelijkheid die ik zie is gewoon ander mail-client...maarja. Tis ook niet alles. Ik wwet het in ieder geval niet.

Berry,

Heb je de server instellingen gecontroleerd ?? zoals ik je al heb aangegeven.

Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan