Office XP Pro werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefke

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
Ik heb dus al een tijdje Office XP op mijn Windows XP draaien, nog nooit een probleem gehad maar nu krijg ik bij het openen van 1 van de Office programmas volgende melding:
1Ste venster verschijnt: 'bezig met het installeren van de onderdelen van Microsoft Frontpage'

Dan verschijnt er een ander venster met daarin: 'de functie die u wilt gebruiken bevind zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is.
Klik op OK om het opnieuw te proberen of typ in het onderstaand vak een ander pad naar een map met het installatiepakket FPTRI.MSI.'

Ik weet wel hoe het komt dat ik deze melding krijg, ik heb gisteren mijn schijf voor het eerst 'schoon gemaakt' met het prog Clean Disk (had ik nog nooit gebruikt en beter ook nooit gedaan) dus alle bestanden die hij vond heb ik gewist...

Nu wil ik Office verwijderen via conf-software, maar dat lukt ookal niet meer, ook Office opnieuw instaleren lukt niet meer, krijg melding na 10 min. dat de installatie niet meer reageerd.

Ook merk ik achteraf nu dat andere programma's bij het openen ook beginnen met een installatieprocedure...

Kan iemand mij helpen?
Alvast dank

Op de cd van office kan je eerst de oude software verwijderen en dan opnieuw installeren. Gr. Rama

Hoi,

Heb je geen back-up van de door "Clean Disk" verwijderde bestanden?

Of heb je een systeem herstelpunt?

Grtzzz.

Nee, geen backup van clean disk en zie bijlage voor mijn probleem met het instaleren van Office (ik kan hem dus verwijderen met de cd-rom?)

Welk bestand op de cd moet ik dan aanklikken??
(zie bijlage)

Hoe kan dat nu? de bijlage is 123kb groot...

als je de cd in cd rom gedaan heb klik je op setup, dan zie staan oude office xp verwijderen Rama

Als ik cd open krijg ik volgende bestanden:
zie bijlage
welke hiervan moet ik openen om mijn vorige versie te verwijderen?

Bijlagen

• scherm_.jpg
    scherm_.jpg
    71,8 KB · Weergaven: 41
Weet je wel zeker dat dit office xp is volgens mij is dit office 2ooo

Je kunt eerst proberen het vermiste bestand terug te geven aan het programma wat erom vraagt.

Zoek op je cd-rom (met de zoekfunctie, niet zelf alle mappen afzoeken ;)) naar FPTRI.msi en kopieer dan het adres (bijv. D:\FILES\) en start dan het programma op dat hier om vroeg en geef dit gekopieerde adres op.

Ja, dit is best wel om als je 200 van die bestanden hebt verwijdert. Dus als hij na 3 keer een adres op te hebben gegeven nog steeds om een bestand vraagt kun je het beste hiermee stoppen en gewoon simpelweg deze tool gebruiken:

Removal Tool Office XP

Geplaatst door jefke
1000000 % zeker....

In je bijlage staat echter setuppro msoffice 2000....?

Bij meer dan 100% zeker verlies je je garantie. lol
Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan