word/excel bestanden herstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Epic
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Epic

Hoofdbeheerder
Forumleiding
Hoofdbeheerder
Lid geworden
10 jan 2002
Besturingssysteem
openSUSE Tumbleweed
Office versie
LibreOffice
Hoi,

Ik stel mijn vraag maar hier aangezien het over word én excel gaat.

Ik ben op zoek naar een programma om word 2000 en excel 2000 bestanden te repareren. Ik heb namelijk een aantal bestanden van een collega gekregen die niet meer als word/excel herkend worden. Ze zijn per ongeluk verwijderd en met een speciaal progje terug gehaald.

Bij het openen van de word-bestanden krijg ik de volgende melding:
Clipboard02.jpg

Bij excel de volgende:
Clipboard01.jpg

Ik heb de herstelfunctie van office XP geprobeerd en een aantal programma's die ik op het web heb kunnen vinden. Heeft niet mogen baten. Wie weet er een goed programma voor of heeft een andere tip voor me?

B.v.d.

Epic

Geplaatst door Epic
.....en een aantal programma's die ik op het web heb kunnen vinden. Heeft niet mogen baten.....

Kortom, heb er al een aantal geprobeerd. Google en de zoekfunctie heb ik eerst gebruikt voor ik de vraag stelde.

Ik zoek er eentje die werkt, dus: wie weet er een goed programma?

Ja, geprobeerd, leek mij ook een goed programma.

Het herstelde document ziet er zo uit:

Noname01.bmp

Dus ik moet waarschijnlijk het programma aanschaffen als ik van hun diensten gebruik wil maken.

In ieder geval, alvast bedankt voor het meedenken. Ik ben blij met je hulp!

Epic

Je hebt zeer grote kans dat de bestanden, door het deleten en weer terrug halen met een recover programma, corrupt zijn geworden mijn ervaring hierin is dat je weinig meer kunt doen dan in notepad het bestand bekijken en redden wat er te redden is.

Ik weet dat dit antwoord je niet verhelpt maar ik vermeldt het toch onder het motto dat je hier geen dagen (zoals ik toendertijd gedaan heb) aan gaat verspillen.

De groeten,
Mark

WordFix, ExcelFix (cimaware), WordRecovery en ExcelRecovery geven allemaal aan dat er "no data to recover" is. Ik beschouw de data maar als verloren.

Bedankt voor de hulp!

heb je al eens geprobeerd om het document in te voegen?

Ben je er trouwens zeker van dat het om een office document gaat?

Geplaatst door haakmeer
heb je al eens geprobeerd om het document in te voegen?

Ben je er trouwens zeker van dat het om een office document gaat?

Invoegen had ik nog niet geprobeerd, maar is helaas ook niet gelukt. Het zijn zeker office documenten, daar twijfel ik niet aan.

teskt uit willekeurig bestand herstellen

Je kunt proberen het Word document te openen door Word op te starten en te klikken op bestand openen.

Klik op het bestand en

Bij bestandstype kies je:
tekst uit een willekeurig bestand herstellen....

Klik op openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan