chicko
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 dec 2000
Hallo,
Ik heb Windows XP servicepack1
Ik heb een groot probleem!!!!
Ik had tijdens het opstarten steeds de volgende foutmelding:
Stop: c000021a {Fatal System Error}
of soms ook!
Stop: c0000139 {Entry Point Not Found}
Ik heb de harde schijf al meerdere malen laten checken en heb gedeframenteerd.
Ik kwam steeds maar niet in mijn systeem.
Via Veilig Modus kwam ik er wel.
de problemen begonnen toen ik eens Windows XP ging Updaten, hierbij heeft die veel gedownload en geinstaleerd.
Ik heb Norton Antivirus, toen ik deze een keer ging Liveupdaten, verdween het beeld en werd het zwart.
Norton heb ik verwijdert.
Ik heb Online virus gescant en heb 4 virussen gevonden en verwijdert, sindsdien kom ik mijn Systeem niet meer normaal in!!
Via Veilig Modus heb ik bij TweakXP, een herstelpunt gepakt en de pc opnieuw opgestart.
Nu kom ik weer in mijn systeem, maar kan niet op het internet en diverse andere programma's (zoals Add/Remove) worden niet geopend, Tevens is die heel erg sloom geworden.
Hij is niet zo zoals ik gewend was.
Als ik de Norton weer wil instaleren, start die weer niet normaal op.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, of tips kan geven over het probleem wat ik heb.
Alvast Bedankt
Steven!
Ik heb Windows XP servicepack1
Ik heb een groot probleem!!!!
Ik had tijdens het opstarten steeds de volgende foutmelding:
Stop: c000021a {Fatal System Error}
of soms ook!
Stop: c0000139 {Entry Point Not Found}
Ik heb de harde schijf al meerdere malen laten checken en heb gedeframenteerd.
Ik kwam steeds maar niet in mijn systeem.
Via Veilig Modus kwam ik er wel.
de problemen begonnen toen ik eens Windows XP ging Updaten, hierbij heeft die veel gedownload en geinstaleerd.
Ik heb Norton Antivirus, toen ik deze een keer ging Liveupdaten, verdween het beeld en werd het zwart.
Norton heb ik verwijdert.
Ik heb Online virus gescant en heb 4 virussen gevonden en verwijdert, sindsdien kom ik mijn Systeem niet meer normaal in!!
Via Veilig Modus heb ik bij TweakXP, een herstelpunt gepakt en de pc opnieuw opgestart.
Nu kom ik weer in mijn systeem, maar kan niet op het internet en diverse andere programma's (zoals Add/Remove) worden niet geopend, Tevens is die heel erg sloom geworden.
Hij is niet zo zoals ik gewend was.
Als ik de Norton weer wil instaleren, start die weer niet normaal op.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, of tips kan geven over het probleem wat ik heb.
Alvast Bedankt
Steven!