Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

espoir007

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Hoi, ik heb windows me (oem versie)...sinds een paar weken kan ik niks meer doen of weinig...mijn computer loopt steeds vast met elke keer een andere foutmelding...VMM:001....enz... of fout: OE:0028:C...
Ik heb van alles geprobeerd tot nu toe maar zonder succes...nu voort loopt zelfs de computer vast tijdens het opstarten, voor dat hij op de bureaublad komt...
Wie kan me helpen ? Of wie weet wat er aan de hand is ? :0-(((((
Bedankt

Laurence

PS: nu probeer ik smilies toe te voegen hij weigert het te doen....:-(((

Graag de complete foutmeldingen.

Check ook het geheugen. Als je meerdere geheugenmodules hebt, haal er dan eentje uit.

Groetjes,
Bennie

Hoi,

Kunnen vele oorzaken aan tengrondslag liggen.

Probeer in ieder geval het vlogende eens:

1-Download Ad-aware install en run het.
2-Download jv16PowerTools install en run het om er je register mee op te schonen.(backup maken)
3-Doe eens een uitgebreide schijfcontrole.
4-Scan eens op virussen op Housecall

Suc6.

blijkbaar is weer alles

ik heb gedaan wat je zei funzip en tot nu toe ( 7 uren geleden nu) is de computer nog niet vastgelopen...een wonder.....:0)))
Ik heb alleen een foutmelding gekregen OE:0028:00000002 wat is dit ????

Ik hoop ook trouwens dat het z blijft....

Nu ga ik even zoeken welke register weg mogen en welke niet....:-(

dank je wel voor je goed advies...

nog wat...

Ik heb de probleem opgelost met de restore diskette, het werkt nu wel tot wanneer...het is de vraag...;-)

Maar nu hij geeft me aan dat mij stations D en E niet gereed zijn....!!! wat moet ik dan doen ?
Ik wou bestanden opslaan op een schijf via adaptec direct cd, het apparaat werkt goed volgens apparaat beheer maar hij is niet gereed...

wie kan me helpen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan