Hewlett Packard psc 2200

• Onderwerp starter Onderwerp starter rudy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rudy

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Ik wil graag met mijn Hewlett Packard psc 2210 all in one
faxen vanuit de computer met bijvoorbeeld Word.
Nu moet ik eerst afdrukken,inscannen en dan pas kan de fax verstuurd worden.
Dit alles gaat vrij snel en goed maar ik vindt het zonde van het papier en de tijd.
Het betreft hier de Hp psc 2210 all in one (printer,fax,scanner en copier)
Mijn OS is XP Home het apparaat is aangesloten via USB op de pc.
Ik had ergens gelezen dat het mogelijk was maar dat kan ik niet weer vinden.
En het bellen naar HP (10 eurocent p.min) is ook geen optie.
Wie heeft hier de oplossing?

Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe dat bij HP geregeld is maar hier kan ik in word afdrukken naar fax, of via de omweg, afdrukken en in het volgende dialoogvenster een faxprinter kiezen. Werkt prima.

Als ik de faxprocedure in word volg dan wordt de pagina gewoon afgedrukt dus daar schiet ik niks mee op.
Ik wil graag direct de pagina door kunnen faxen

icon2.gif
Printers.

Heb even aan een kennis gevraagd met een oude HP all-in-one en die kan gewoon door eerst op het apparaat voor fax te kiezen, het telefoonnummer te kiezen, rechtstreeks faxen vanaf de scanner.

Dat werkt ook allemaal naar behoren maar ik wil het document uit bv Word direct doorfaxen dus vanuit de computervia de hp psc 2210.
Moet nog wel even vermelden dat ik ISDN heb dus de modem van de computer is buiten gebruik.
In de computeridee van een week of 3/4 geleden stond een test van all in one's en daar werd bij vermeld dat met onder andere de hp met de bijgeleverde software gefaxt kon worden uit de computer.

En dat bedoel ik met een andere printer kiezen. Toen ik nog een brother all-in-one had, stond er bij de printers een extra printer (genaamd AiO FaxPrint) geïnstalleerd en daarmee kon ik uit elk office programma faxen via de all-in-one.
Misschien dat het bij HP niet automatisch wordt mee geinstalleed, dan moet je even gaan zoeken op de bijgeleverde driver cd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan