Philips ToUcam Fun pcvc 830k

Status
Niet open voor verdere reacties.

DISKDRIVE1

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2003
Hoi,
net nieuwe bovenstaande webcam gekocht,en alhoewel ik vroeger via vrienden al gehoord had van problemen met philips webcams onder XP ,heb ik vanwege het design toch gekozen voor dit type ipv logitech.De eerste installatie verliep vlekkeloos en alles werkte perfekt!!Alleen de volgende morgen startte pc niet meer op ,als ik alle software verwijderde van toucam was alles terug ok.Inmiddels al een 10 maal geprobeerd,dus eerst software dan usb-aansluiting,en ik krijg een foutmelding van XP "kan hardware niet installeren!"en van philips software"uw camera werkt niet correct"Van plug en play gesproken.Heb ook al naar een telefonische helpdesk gezocht van Philips doch vind niks.OS is XP HOME systeem =athlon 2600XP 512ram.Bedankt alvast

ZAT BIJ DRIVERS BLIJKBAAR NIET JUIST??

Hello
zit in deep **** met mijn webcam,en moet beroep doen op jullie deskundigheid.
Ik heb me laten verleiden door het design van bovenstaande camera http://www.philips.nl/Assets/Downlo.../ToUcam-FUN-II-(PCVC830)_leaflet-2468.pdf(ik had beter logitech gekocht).Bij een eerste installatie verliep alles vlekkeloos alleen klein probleempje!Computer startte niet meer op!!Ik doe alles zoals het hoort eerst software installeren dan vraagt het proggie usb-inpluggen,dan vraagt XP USB-DRIVER gevonden.Doch krijg deze niet geinstalleerd.Vind hem noch op cd van Philips, van Asus (moederbord)of windows xp.telkens als ik probeer zegt Xp kan hardware niet installeren Moederbord is A7V8X-X asus.Weet jullie soms een oplossing?
alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan