Winzip!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramberism

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2003
ik weet niet als het hier moet, maar ik kan het proberen , ik probeer dus iets te unzippen krijg '' invalid compressed data to inflate'' te horen...hoe kan je dit verhelpen?
Alvast bedankt..
Philip.

wat voor soort bestand is het?

gedownload bestand?

Ehm, ik heb dus dat choas ding, en ik heb het gerund, enzo, alles gedaan met dat bestand, maar hoe unzip ik het nou?

sorry,

ik zat effe verkeerd.

Wat is de exacte bestandsnaam van het programma wat je wilt unzippen?

dit lijkt me geen archief.

Kun je het niet gewoon openen in verkenner?

Geplaatst door globe
dit lijkt me geen archief.

Kun je het niet gewoon openen in verkenner?

nee, kijk, want ik heb het gedownload, en dat staat er in mijn Winzip scherm nu, en als ik het wil unzippen zegt ie ''Invalid Compressed data to inflate ''

hoezo staat het in je winzip scherm?

Laatst bewerkt:
Nee, snap ik niet

Een .exe file is nl geen archief, of het is een self-extracting archief dat je gewoon in je verkenner kunt openen...

Een exe file hoef je niet in winzip te openen.

Ga eens via verkenner naar de map waar het bestand in staat. Dubbelklik eens op het bestand. Wat gebeurt er dan?

Geplaatst door globe
Nee, snap ik niet

Een .exe file is nl geen archief, of het is een self-extracting archief dat je gewoon in je verkenner kunt openen...

Een exe file hoef je niet in winzip te openen.

Ga eens via verkenner naar de map waar het bestand in staat. Dubbelklik eens op het bestand. Wat gebeurt er dan?

ik denk dat dat niet kan, omdat het niet op mijn computer staat, ik moet het blijkbaar eerst UNZIPPEN voordat het op mijn computer komt

okee..

Je hebt het bestand dus nog niet...

Je probeert dus iets te downloaden?

Plaats effe de link dan.

heb je 'm ooit gedownload?

gebruik dan even de functie zoeken bij START

Could not intalize instalation File expected = 397857244, size returned =64266240

dat komt er nu te staan, ( unzippen is blijkbaar gelukt), maarn u krijg ik dit, help?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan