niet volledige pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

tam23nl

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2003
Bij het openen van pagina's missen er dingen. Ik kan bijvoorbeeld gastenboeken niet meer openen enzo. Iemand weet waar dit aan ligt?

"missen er dingen" is nou niet echt informatief.

Wat mis je? Afbeeldingen, hyperlinks? En waarom geef je als voorbeeld gastenboeken? Licht het niet aan het gastenboek? Krijg je foutmeldingen?

Welke browser gebruik je?

ik gebruik internet explorer 6. Als ik een pagina opstart bijvoorbeeld van school, dan kan ik niet meer kiezen. Ik kan niet klikken op een verwijzing want die wordt niet weergegeven in mijn venster. Ik weet dat er bepaalde links missen omdat ik op een andere computer deze mogelijkheid wel heb,

Zijn die links plaatjes?

Kan je een screenshot maken van hoe dat eruit ziet?

als je bijvoorbeeld op de webpage backpackers.nl kijkt dan kan ik de bovenste regel niet zien. Normaal staat daar tickets, aanbiedingen etc maar daar staat bij mij een wit vlak. Zo iets duidelijker? Ik weet namelijk niet ho eik een screenshot moet maken,,,,,,

Javascript menu zo te zien. Al gewoon geprobeerd Internet Explorer opnieuw te installeren?

Wijzig in de map :

c:\windows\system32\drivers\etc\

de NAAM van het bestand hosts (voeg desnoods een letter x toe of zo)

Ik vermoed : probleem opgelost?

allemaal bedankt voor jullie hulp. Ik ga nu internet explorer opnieuw installeren en hoop dat dan alles weer naar behoren werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan