Wie heeft Hp-Printer 694c ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jananton

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Probleempje.
Gisteren wilde het papier niet doorvoeren en lag er dus een wit rubberachtig-kunststof blokje van ca. 2x 1,5 cm op de blaadjes maagdelijk wit papier.

Het blokje bezit aan de "bovenkant" een paar ribbels.

Nu kan ik wel ongeveer schatten waar het zou moeten zitten maar dat lijkt mij niet de juiste manier.

Kan iemand even in zijn printerkijken waar dat blokje precies zit en het mij mailen aub?
En of het gelijmd zit ofzo, want ik zie nu ook niet direct "lijmresten" of iets in die geest.

Bij voorbaat dank
Jan

Blokje.jpg

Leuk hé?

Lijkt mij een papiertransportrolletje,ik heb voor je gezocht op allerlei sites,maar kan helaas geen technische tekening hiervan vinden.

Voorstel,mail je tekening even naar Hp,dat lijkt mij een goede oplossing.Je kan ze ook even bellen,mijn ervaring is dat ze een hele goeie telefonische helpdesk hebben.

Sorry dat ik je verder niet echt directer kan helpen.

Succes,

Leo.

HEEFT ER NU NIEMAND EEN HP 69xx printer en zou die dan zo vriendelijk willen zijn in die/zijn printer te kijken?

Voor mijn witte blokkie?

Oh...wat zou IK blij zijn.
Een hulpbehoevende computeraar met een printer en een losliggend blokkie.

Hi
Dat adres is mij bekend maar ik wou gewoon is weten wat men op het forum voor de medemens over heeft.

Weinig dus alleen jij hebt gereageerd, en dat is van de toffe.

Ik heb vanmorgen nadat ik dat hierboven had geschreven, toch maar een bedrijf die op de site van hp.nl stond een email gestuurd, (parts@eet.dk) en maar hopen dat ik antwoord krijgt..

Dat vindt ik vaak een probleem dan hoor je nix...

groetjes....
ps-- en het alternatief is dan maar weer bellen....
Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan